's Avonds/'s nachts willen plassen

Overdag gaat Isabel vaak naar de wc en de afgelopen dagen is haar luier meestal droog gebleven. Maar… wat doen jullie 's avonds? Isabel riep vandaag weet ik het hoe vaak dat ze moest plassen. Eerste keer er toch maar uitgelaten en er kwam inderdaad een plasje. Vijf minuten later zei ze dat ze wéér moest… ja, zo kunnen we wel even doorgaan natuurlijk.

Hoe gaan jullie met zulke dingen om?

is natuurlijk weer even iets nieuws en uitproberen want voor de plas mag ik uit bed, en dat is natuurlijk ontzettend leuk

wij hebben het hier gewoon laten gaan na een paar dagen is de lol er wel af :mrgreen:

Punt is dat Isabel zo wakker wordt van die w.c. bezoekjes… slaapt ze net bijna, gaat ze weer plassen… is ze weer zo wakker dat ze niet in slaap komt… :think:

Tja… daar zit wel wat in natuurlijk…

Wat ik vanavond na twee keer heb gezegd is dat ze wel heel groot is al dat ze overdag op de wc gaat maar dat ze 's nachts best nog in haar luier mag plassen en dat dat als ze nóg groter is ze dat ook niet meer doet…

Hoop dat dat haar niet ontmoedigd… :eh:

Andere tips/ervaringen zijn ook nog altijd welkom natuurlijk!

Goed van Isabel zeg! :thumbup:

Mijn oudste deed het ook toen hij pas zindelijk was (hij was na 2 dagen ook 's nachts zindelijk, dat merkte we aan de droge luiers 's ochtends en hebben het er toen op gewaagd om hem met een onderbroekje te laten slapen wat goed ging).

Gewoon een fase, hij deed het wel lang (een week of 3) en heel af en toe, als ie nou nog klaarwakker is en in bed maar wat tegen zichzelf zit te praten, gaat ie soms nog wel eens 2x na bedtijd na de wc. Wel alleen, het enige dat we merken is dat we de deuren horen.