's avonds onverzadigbaar

hoihoi



mijn meisje van bijna 8 weken is 's avonds(lees 's nachts) onverzadigbaar. Ze blijft komen voor meer. En dan drinkt ze ook echt dus niet alleen voor het sabbelen. Wat kan ik hiermee het kost me mijn nachtrust en haar structuur.

volgends mij geven mijn borsten 's avonds nog genoeg dus dat kan het ook niet wezen toch?

groetjes

marlies

misschien regeldagen? of is dit vanaf het begin al zo?

Sluit me aan bij Marlous… :angel:

Hier werd s’avonds ook geclusterd. Dat heeft een paar weekjes geduurd. En ze sliep dan idd langer ja. Nu doet ze dat niet meer. Dus het komt goed :wink:

hoihoi



ik voed al met 1 borst.



Vannacht was het gelukkig weer normaal. Ik ben de afgelopen avonden met haar boven gaan zitten/liggen en schijnbaar was dat wat ze nodig had.



Hopelijk blijft het nu weer goed gaan bedankt voor jullie steun



groetjes

marlies

Hoi,



er zijn wel meer kindjes die clusteren in de avond. Heeft Stijn ook gedaan. Daarna sliep hij vaak wel wat langer achter elkaar. Erg vermoeiend maar ooit gaat het over.



Als je haar zo vaak voed, welke borst bied je dan aan? Wissel je steeds van borst? Je kan gaan blokvoeden (twee uur steeds dezelfde borst aanbieden) zodat ze aan de vette achtermelk toe komt. Die verzadigt meer zodat haar buikje langer vol blijft zitten.



Ik hoop dat je hier iets mee kunt.



Groetjes van Marloes