's avonds nog wat eten/drinken?

Noa kreeg tot niet zo lang geleden nog een kleine fles 's avonds. Inmiddels hebben we dat afgebouwd. Maar wat geven jullie je kindje nog 's avonds na het eten? Of is de warme maaltijd het laatste van de dag? Noa gaat om 20.00 naar bed en we eten om 17.30, dus ik vind dat nog best wel lang.

al weer een tijdje geleden maar wij maakten altijd een beker anijsmelk nog voor ze ging slapen.



Had ze toch nog iets in haar maagje voor ze ging slapen en ze vond het ook altijd een heerlijk ritueel.

@lydia wrote:

al weer een tijdje geleden maar wij maakten altijd een beker anijsmelk nog voor ze ging slapen.



Had ze toch nog iets in haar maagje voor ze ging slapen en ze vond het ook altijd een heerlijk ritueel.


Is inderdaad een goede en lekker warm in de buik :thumbup:

Volgens mij is dat iets heel ouderwets! Melk met anijs. Hoe maak je dat eigenlijk klaar?? Moet je dan van de anijsblokjes hebben?

@sensje wrote:

Volgens mij is dat iets heel ouderwets! Melk met anijs. Hoe maak je dat eigenlijk klaar?? Moet je dan van de anijsblokjes hebben?




melk warm maken in magnetron (iets minder ouderwets :wink: )



en dan een of twee anijsblokjes er in… (overal te koop :wink: )

Bedankt voor het “recept”, maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat lekker is!! Maar goed, dat komt misschien ook omdat ik al gruwel van warme melk.

@sensje wrote:

Maar goed, dat komt misschien ook omdat ik al gruwel van warme melk.




ik ook :mrgreen:



maar toch vond ik dit wel lekker (zo`n 20 jaar geleden)

blokjes (gewoon van de Ruyter, in elke supermarkt te koop) of nog lekkerder: anijstabletten van M&PS.



Oplossen in warme melk, klaar :wink:



Maar je kindje dronk eerder toch ook haar melk warm :angel: ?

Ja, ze dronk haar fles ook warm inderdaad, dus het zal niet zo’n probleem zijn.