's Avonds nog een fles. Alternatieven?

Mijn oudste 2 zoons hebben nog geen enkel gaatje en tot hun 5e/6e een fles warme melk of warme chocomelk voor het slapen gaan gekregen. Lekker tegen mij aanliggend in bed videootje kijken (die bestond toen nog).



Lekker mee doorgaan zou ik zeggen. En het CB lekker laten kletsen. Het lijkt me een ander verhaal als je kind er de hele dag door aan zou lurken. Ze zijn nog maar zoooooo kort klein. Lekker laten genieten.

Hoi Wijnanda,

Nina en Niels krijgen allebei een flesje voor ze gaan slapen. En heel soms krijgen ze zelfs overdag nog een fles, als ze een dvdtje kijken en een beetje moe zijn.

We poetsen verder 2 a 3 keer per dag de tandjes en de tandarts zei afgelopen donderdag dat beide kindjes een prachtig gebitje hebben.



:-*

Mijn zoon van 3 drinkt ook s’ochtends en s’avonds nog een flesje melk met chocolademelkpoeder, ook hier omdat ik dan zeker weet dat hij 2 bekers melk binnen krijgt elke dag, ik heb het ritueel gewoon wat aangepast, melk drinken en daarna tandjes poetsen en dan lekker slapen !



Hier is het geen probleem …



En ik heb ook niks gezegd op het consultatieburo, verder drinkt hij ook gewoon de hele dag uit een beker !