Probleem:
Jesse wil 's avonds als we hem naar bed doen absoluut niet slapen. Hij gaat huilen, brullen en uiteindelijk wordt hij helemaal hysterisch.
Eerst sliep hij 2x per dag, maar ik kreeg een beetje het idee dat dat te veel voor hem was, waardoor hij 's avonds dus geen slaap had (met als gevolg dat hij om 22.00 uur nog beneden zat :roll: ).
Sinds dit weekend slaapt hij nog maar 1x per dag (en dan zo’n 2,5 - 3 uur). Zondag en maandag ging het goed. Hij was om 19.00 uur helemaal versleten en ging zonder (veel) morren gelijk slapen.
Maar sinds gisteren is het dus weer pet. Weer huilen, brullen tot hysterisch toe. We laten hem eerst liggen, maar op een gegeven moment is hij zo hysterisch dat hij echt niet meer in slaap valt… Ben net 2 uur bezig geweest met hem en nu ligt hij eindelijk te slapen…
Het ‘rare’ vind ik dat als ik hem overdag op bed leg het geen enkel probleem is. Hij gaat zonder huilen direct slapen.
Wie herkent dit probleem en heeft misschien een oplossing voor ons?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Willy
MIsschien is ie nog net niet toe aan 1 keer slapen op een dag…
Wij hebben met TEssa ook een tijd lopen klieren toen ze van 1 naar geen slaapjes overdag en had ook dat ze dan savonds hysterisch werd…gewoon te moe…
Wij hebben haar toen overdag wel laten slapen, maar maakte haar na een uurtje weer wakker…
Misschien kun je naast het lange slaapmoment een korter slaapmomentje inbouwen… of om half 7 al naar bed bijv…
Succes