's avonds meer honger!

Quinty is nu 2,5 week en iedere avond is het feest.

Ze brult alles bij elkaar omdat ze honger heeft. Ze zoekt en zoekt met haar mondje, dus dat lijkt me duidelijk.

Zelfs net een uurtje na haar voeding (90cc) brult ze alweer alles bij elkaar. :wall:

We willen haar ook niet iedere keer oppakken, omdat ze daar anders wel heel snel aan gewent raakt.

Maar wat kunnen we wel doen?

Ze krijgt nu om de 3 uur 90cc en willen langzaam proberen naar de 4 uur gaan… maar dan moet ze dat wel redden… :roll:

Overdag is het allemaal goed en is ze heel rustig en lief, maar 's avonds is het raak. Darmkrampjes spelen 's avonds ook meer op , lijkt ons…

adviezen??

Hoi Bianca,

vervelend he dat ze de gebruiksaanwijzing er nooit bijleveren :mrgreen:

Misschien 's avonds een grotere fles aanbieden. Quinty wil misschien een bodem leggen voor de nacht.

Hier krijgt Aelin standaard 120 met 4 schepjes en 's avonds nu zelfs meer. Dachten dat ze teveel zou krijgen, maar met 90 valt ze af :shock:

Ik weet niet hoe zwaar Quinty nu is… Aelin is nu ruim 4100 gram

kus

Nanda

Quinty was bij geboorte 3205 gram, nu is ze 3790 gram…

opzich doet ze het dus goed… Maar de avonden dus… :wall:

Ik zou ook meer aanbieden. Als het echt honger is zal ze tevrede moeten zijn na een vollere fles.

Afgelopen avond hebben wij haar 120cc (135 kant en klaar) aangeboden, maar ze bleef huien. Ze is tot 04:00 uur wakker geweest en viel toen eindelijk in slaap. Rond 06:00 uur was ze er weer en daarna weer slapen… ze slaapt nu nog steeds :roll:

Ze heeft om 0:0 uur een voeding gehad, om 03:00 uur en om 06:00 uur… ze vraagt er nl zelf om en ook nu ik meer aanbied. (dus 120 ipv 90cc)

Straks hebben we intake van het CB buro hier thuis, hoop dat zij mij ook meer kan vertellen… Ik ben kapot… :cry:

gadverdarrie Bianca.

Hopelijk kan de wijkverpleegkundige je verder helpen.

Even dikke :hug: voor jullie

kus

Nanda

Hier precies hetzelfde liedje!

Overdag krijgt Wesley 90cc en s avonds de fles van 23.00 en s nachts om 3 uur geef ik hem 120cc.

Overdag moet ik hem echt wakker maken voor de fles en zit er soms 4 a 4,5 uur tussen maar s nachts meld ie zich om de 3 uur, ondanks dat hij s nachts al 120cc krijgt dus ik lees hier even mee :wink:

Ook is hij `s avonds onrustig en vannacht ook een tijdje onrustig geweest, denk dus hier ook dat darmkrampjes de boosdoener is :?

Ik geef Wisse net zoveel als hij hebben wil… Mijn kraamverzorgster zei dat zolang hij niet meer gaat spugen ik maar gewoon mijn intuitie moest volgen…

Trouwens mbt darmkrampjes, een vriendin van mij gaf de tip elke verschoning te temperaturen heel voorzichtig een beetje te bewegen met de termometer in zijn anusje omdat je het daarmee voor het kindje wat makkelijker maakt om te poepen en je daarmee wat lucht uit de darmpjes laat ontsnappen waardoor het kindje minder last van zijn darmpjes zou moeten krijgen. Wel, ik heb de indruk dat het wel echt werkt, ook dat zijn ontlasting daardoor minder hard is. Eentje in de categorie baat het niet schaad het niet lijkt mij.

Bianca, is er al iemand geweest van het CB.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun advies.

kus

Nanda