Ruzie Geer en Goor

Kan iemand mij uitleggen waarover die 2 nou ruzie hebben? Snap er namelijk geen hout van

waar je maar mee kunt zitten in de nacht :lol:

Ik weet het niet, het had iets te maken met Goor die zich weer de diva voelde en ineens niet meer mee wilde doen aan het songfestival geloof ik.

@catje1977 wrote:

waar je maar mee kunt zitten in de nacht :lol:

Ik weet het niet, het had iets te maken met Goor die zich weer de diva voelde en ineens niet meer mee wilde doen aan het songfestival geloof ik.




Geer wil niet meer meedoen. Goor gaat nog wel :slight_smile:

Maar die ruzie, het slaat nergens op volgens mij…

weten ze het zelf wel???



Die 2 hebben altijd wat. :think:

Is dit sowieso interessant dan???

@Madre wrote:

Is dit sowieso interessant dan???




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Madre wrote:

Is dit sowieso interessant dan???




NEE :wink:

het ging geloof ik erom dat ze onderling hadden afgesproken bepaalde dingen niet meer in de media te bespreken en dat heeft Goor toch gedaan en daar is Geer boos om geworden…blablabla dus! :roll:



Verder weet ik het ook niet precies…gelukkig!!

ach geer zou wel weer ongesteld zijn geweest of zo

Gaan er nu toch nog dames of heren naar de toppers ??? eigenlijk zijn het de toppers niet meer.



En Gordon vindt ik eein E*kel :silenced: :mrgreen:

@melanie wrote:

Gaan er nu toch nog dames of heren naar de toppers ??? eigenlijk zijn het de toppers niet meer.



En Gordon vindt ik eein E*kel :silenced: :mrgreen:




Nee het is niet meer hetzelfde… voor mij hoeft het ook niet meer… Waarom ze bonje hebben boeit me niet zo… de gezusters hebben altijd wel iets… Heerlijk joh… 2 van die dramaqueens… Maar wat de Toppers betreft…nee…

Gordon had gezegd in de media dat Geer hem ziek had gemaakt daar ging het om dat schoot bij Geer echt in het verkeerde keelgat en uiteraard is de situatie geëscaleerd want er werd met nog meer modder heen en weer gegooid waardoor Geer de stekker eruit trok. Persoonlijk vinden wij het wel jammer want ze zijn altijd zo leuk samen maar ja Gordon is een echte diva een :snooty:



Toppers zijn geen toppers meer natuurlijk met jeroen va der boom maar oke smaak verschillen :wink:

Zoals men ze noemt alleen al : Geer en Goor. Doe ff normaal zeg :silenced:

nou…t zal mij de pret niet derven hoor

Gordon was boos op Gerard omdat de realitysoap bij de Tros niet door mocht gaan omdat Gerard onder contract staat bij SBS 6.

Sbs6 vind het niet goed dat Gerard bij een andere omroep gaat scoren :wink: en Gordon heeft toen gezegd dat Gerard als presentator bij Sbs onder contract staat en hij dus wel mee kon doen aan de soap bij de Tros omdat hij daar als zanger te zien zou zijn. (volgen jullie het nog :think: )

Toen kreeg de manager van de toppers een 3 dubbele TIA en Gordon heeft toen in de media geroepen dat dat de schuld van Gerard was en daarom is Gerard uit de toppers gestapt.



Maar nu zit Jeroen van der Boom erbij :dance: :dance: (had allen liever gezien dat Gordon opgestapt was)

Jeroen vd Boom erbij… :sick: :sick:



Zijn de toppers niet meer…



Maar goed, wel een heel belangrijk topic dit… :liar: :mrgreen:

Wat mij betreft worden ze gewoon de (S)toppers. Zucht…



Ik heb in mijn “carriëre” al veeel bagger voorbij zien komen maar als ik dit zie schaam ik me dat ik uit Holland kom. :cry:

@ruud wrote:

Wat mij betreft worden ze gewoon de (S)toppers. Zucht…



Ik heb in mijn “carriëre” al veeel bagger voorbij zien komen maar als ik dit zie schaam ik me dat ik uit Holland kom. :cry:




Zeker nooit naar de toppers geweest. Persoonlijk heb ik niets met ze, maar ik heb toch echt wel een gezellig avondje gehad hoor… :naughty:

En daarbij bedoel ik meer: smaken verschillen…



Je hoeft je niet gelijk te schamen om een nederlander te zijn. Vind ik zo overdreven…

Helemaal mee eens Lous, maar zoals smaken verschillen kunnen ook gevoelens verschillen…



Ik zal maar niet zeggen welke gevoelens deze “heren” bij mij losmaken. :mrgreen: