Ruzie bij X factor (Engeland)

Echt wat een types staan daar op poduim



Niet te geloven :shock:

:think: :silenced:

WOW :wall:

:o some people… :naughty:

:shock: hahaha sommige :silenced: :lol:

:o :naughty:

jemig… dat jullie het geduld hebben zo’n filmpje te bekijken… ik heb echt zo … kijken… zapppppppp, kijken, zapppppppp, kijken… nou dat viel tegen, onbeholpen brutale meiden… zappppp the end :shifty:

Pfff je zult daar als “trotse ouders” maar onder aan die trap staan zeg :shock:



Ik kreeg wel even een mega Vicky Pollard déjà vu :lol:

@Rivella wrote:

Pfff je zult daar als “trotse ouders” maar onder aan die trap staan zeg :shock:



Ik kreeg wel even een mega Vicky Pollard déjà vu :lol:




Wahaha, dat had ik dus ook! Helemaal het gevoel dat ik naar Little Britain zat te kijken! :mrgreen:

@Cynthia wrote:

@Rivella wrote:
Pfff je zult daar als “trotse ouders” maar onder aan die trap staan zeg :shock:



Ik kreeg wel even een mega Vicky Pollard déjà vu :lol:




Wahaha, dat had ik dus ook! Helemaal het gevoel dat ik naar Little Britain zat te kijken! :mrgreen:




Ja erg hè, ik snap wel dat dat karakter ergens op gebaseerd moet zijn maar je verwacht eigenlijk toch niet dat er echt van die types zijn :silenced:

@Cell wrote:

jemig… dat jullie het geduld hebben zo’n filmpje te bekijken… ik heb echt zo … kijken… zapppppppp, kijken, zapppppppp, kijken… nou dat viel tegen, onbeholpen brutale meiden… zappppp the end :shifty:




ik spoelde hem ook wel door hoor :mrgreen:

ik niet, heeerlijk , stelletje drama queens hihi…heb in een deuk gelegen, wel blij dat ze niet nast me wonen

maarre dat zul je samen in de klas hebben zeg :shock: zou niet graag hun lerares zijn :lol:

@Cell wrote:

jemig… dat jullie het geduld hebben zo’n filmpje te bekijken… ik heb echt zo … kijken… zapppppppp, kijken, zapppppppp, kijken… nou dat viel tegen, onbeholpen brutale meiden… zappppp the end :shifty:




haha zo gaat het bij mij ook :lol:

Loveeeee Vicky Pollard… :inlove:



En daarom vind ik t ook niet erg om naar zulk drama te kijken… kan er alleen maar om lachen… :lol:

Ik heb ook kostelijk zitten lachen sorry hahahahaha!

ben ik nou een spelbreker als ik mijn geld inzet op een ‘act’?



de vergelijking met vicky had dwdd net overigens ook gemaakt.

ONM :shock:

En dat is dan 17 en 18 jaar.



Het zouden je dochters zijn :oops:

Plaatsvervangende schaamte hier dus snel weer uit gezet!