Ruud (of andere computer-wijze).... Help!!!

Ik kan geen programma’s meer installeren. Zelds de auto-update van Windows wordt niet geïnstalleerd, ook niet als ik het zelf probeer. Ik meen me te herinneren (weet ik net meer zeker) dat ik ooit een bericht langs heb zien komen met dat ik geen installatie-bevoegdheid heb en dat installatie alleen kon via een andere gebruiker die die rechten wel had. Het gekke is dat ik de enige gebruiker ben.

Kan het zijn dat ik geen installatiebevoegdheid meer heb en hoe krijg ik dat dan terug? Of zou er wat anders aan de hand zijn? Ik heb het al geprobeerd met uitgeschakelde firewall (Comodo), maar dat maakte geen verschil.

Als je die rechten wel had zou je ze gewoon nog steeds moeten hebben.



Als er maar 1 account is geïnstalleerd heb je volgens mij zo wie zo admin rechten.

Ja, dat leek mij ook. Maar wat zou het dan kunnen zijn waarom ik geen windows updates geïnstalleerd krijg? :think:

Yes! Gelukt! Er hingen allemaal bestandjes in de pending list Van Comodo. Toen ik die had opgeschoond, was het opgelost. Blijft alleen wel vreemd dat ik het ook niet vor elkaar kreeg als ik Comodo helemaal uitschakelde. :think:

Maar goed, ik ben allang blij! :dance:

Klinkt vaag idd S@nne. :think: