Run Forrest, Run!

hier staat ie weer op…



Life is like a box of chocolates, you never know what you get :lol:



oftewel, Forrest Gump :lol:



al vind ik het eigenlijk wel gewoon een hele stomme film :wall:



(Manlief kijkt ernaar :mrgreen:)

:lol: :lol: :lol: Hub zei ook dat Forrest Gump erop kwam. Echt een film voor jou zei hij. Ik zeg: nee hoor, vind het zo’n langdradig verhaal :wink:

Wij zeiden tegelijkertijd: tjonge geen geld voor nieuwe films ofzo?

Deze komt zo vaak voorbij, vind het al een uitgekauwde film.

Dan ben ik vast de enige die hem met veel plezier kijkt :mrgreen:

Ik denk het ook Eppo.

Ik heb em nog nooit gezien. Ben vast de enige in NL. :mrgreen:

tss… wat een teloorgang… cultuurbarbaren :naughty:



Forrest Gump is een echte filmklassieker, net als Casablanca en Psycho



Ik kijk hem wel…



Met mijn rug ernaartoe, want ik zit hier te lezen en te sneupen… kan hem prima volgen omdat ik hem al zo vaak heb gezien :lol:

Yup, hier ook. Laptopje aan en op de achtergrond de tv met Forrest. Af en toe even met een schuin oogje kijken. De eerste keer vond ik het een leuke film, na de zoveelste keer zit ik af en toe te grinniken bij wat lollige stukjes. Zou er zeker niet meer voor thuis blijven.

tegenwoordig komen er veel te vaak de zelfde films er op dat je ze allemaal al kent dus ja dan is de lol er voor mij snel af dus nee hij staat hier wel op maar kijk niet echt te druk met de laptop

Forrest Gump, een film die je gewoon eens in de 10 jaar moet kijken ofzo.

Het blijft natuurlijk gewoon een hele mooie film.



Zo heb ik vorige maand nog eens the Shawshank Redemption zitten herkijken, ook zo’n steengoeie film.



En ik ga binnenkort maar weer eens beginnen met the godfather, is ook al weer heel wat jaartjes geleden namelijk.

Ik zit toevallig net The Godfather deel 2 te kijken. :inlove:

@ruud wrote:

Ik zit toevallig net The Godfather deel 2 te kijken. :inlove:




Leuk heb je eerst deel 1 gekeken?

Ben jij het met mij eens dat part II met de jonge de Niro beter is dan de eerste, of zeg ik dan iets heel raars :shifty:

Maar zonder I geen II natuurlijk, het blijven natuurlijk geweldige films.



Ik ben echt gek op maffiafilms, Goodfellas vind ik ook zo goed, en ook weer met Robert de Niro natuurlijk.

@mamma van sharondenise wrote:

Forrest Gump, een film die je gewoon eens in de 10 jaar moet kijken ofzo.

Het blijft natuurlijk gewoon een hele mooie film.



Zo heb ik vorige maand nog eens the Shawshank Redemption zitten herkijken, ook zo’n steengoeie film.



En ik ga binnenkort maar weer eens beginnen met the godfather, is ook al weer heel wat jaartjes geleden namelijk.




Ja die hebben wij ook gezien, de shawshank Redemption. Voor de tweede keer waarvan we de eerste keer het begin niet hadden gezien. wat een boeiende en slimme film.



Maar forrest gump werd in mijn tienerjaren al in den treure herhaald.



Tijd voor nieuwe films :lol:

@Eppo wrote:

Dan ben ik vast de enige die hem met veel plezier kijkt :mrgreen:




Nee hoor, heb het eerste anderhalf uur ook met plezier gekeken, toen alleen gaan koesen. :mrgreen:

Hier dit weekend de films Ocean eleven, txwelve and thirteen gezien

Blijf het een erg mooie film vinden al heb ik hem al tig keer gezien!

@mamma van sharondenise wrote:

@ruud wrote:
Ik zit toevallig net The Godfather deel 2 te kijken. :inlove:




Leuk heb je eerst deel 1 gekeken?

Ben jij het met mij eens dat part II met de jonge de Niro beter is dan de eerste, of zeg ik dan iets heel raars :shifty:

Maar zonder I geen II natuurlijk, het blijven natuurlijk geweldige films.



Ik ben echt gek op maffiafilms, Goodfellas vind ik ook zo goed, en ook weer met Robert de Niro natuurlijk.




Ik heb de trilogie box. En idd 2 is eigenlijk het beste. (Bijna) Elke maffia film met De Niro of Pacino is goed, vind ik.

@ruud wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@ruud wrote:
Ik zit toevallig net The Godfather deel 2 te kijken. :inlove:




Leuk heb je eerst deel 1 gekeken?

Ben jij het met mij eens dat part II met de jonge de Niro beter is dan de eerste, of zeg ik dan iets heel raars :shifty:

Maar zonder I geen II natuurlijk, het blijven natuurlijk geweldige films.



Ik ben echt gek op maffiafilms, Goodfellas vind ik ook zo goed, en ook weer met Robert de Niro natuurlijk.




Ik heb de trilogie box. En idd 2 is eigenlijk het beste. (Bijna) Elke maffia film met De Niro of Pacino is goed, vind ik.




Mee eens. Gek op maffia films. :mrgreen: :inlove:

@Mutsie86 wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Forrest Gump, een film die je gewoon eens in de 10 jaar moet kijken ofzo.

Het blijft natuurlijk gewoon een hele mooie film.



Zo heb ik vorige maand nog eens the Shawshank Redemption zitten herkijken, ook zo’n steengoeie film.



En ik ga binnenkort maar weer eens beginnen met the godfather, is ook al weer heel wat jaartjes geleden namelijk.




Ja die hebben wij ook gezien, de shawshank Redemption. Voor de tweede keer waarvan we de eerste keer het begin niet hadden gezien. wat een boeiende en slimme film.



Maar forrest gump werd in mijn tienerjaren al in den treure herhaald.



Tijd voor nieuwe films :lol:




Nieuwe films zijn doorgaans in de bioscoop te zien, niet in augustus op televisie :angel:



Ik vind Forrest Gump een klassieker, onlosmakelijk verbonden met de jaren 90 en prachtig geacteerd.



En toch blijft de televisie uit. 8)

HIer hebben we ook gekeken.



Deze film hebben Jessy en ik in de bios gezien, toen we erachter kwamen dat ik zwanger was van Savannah :inlove:



Aan het eind van de film zaten Savannah en Jessy te snikken :inlove: