Ruimte/zaal

Geen idee of het hier goed staat.



Ik ben op zoek naar een zaal/ruimte (met zelf verzorging) in de buurt van Amersfoort (makkelijk te bereiken en parkeren wil ik eigenlijk gratis) mag gerust buiten Amersfoort zijn.



Weet iemand wat? of tips?



Het mag ook een buitenverblijf zijn, al is dat wel een risico qua seizoen.

Is Muiden te ver? Denk het wel he.

Ja, Muiden is net te ver. Maar mocht ik echt niks kunnen vinden is het misschien een optie. :wink:

De Til of de Ijsbreker in Leusden?

In Leusden-zuid zit ook een restaurant die zalen verhuurt voor feesten. Weet zo gauw de naam niet, zit richting het bos.

Ik heb iets gevonden… of het nog te boeken is weet ik niet.



de inspiratieboot :mrgreen:

Daar ben je toch niet de hele nacht voor aan het speuren geweest toch!? gezien de plaatsingstijd :wink: :mrgreen:

uhm ik kwam het wel rond die tijd tegen op internet ja… :wink:

Hahaha dan heb je dus niet veel geslapen :think:

@Nikita wrote:

Hahaha dan heb je dus niet veel geslapen :think:




Klopt, heb geen oog dicht gedaan. Tsja… ik lag maar te hoesten in bed. :silenced:

Oh dat is minder…dat is niet fijn als je zo aan het hoesten bent en nee daar slaap je dan echt van.

Hoop dat je vanavond beter zal slapen… :hug:

Thankss.

Dit was nacht nummer 3 al… dus zal het vannacht ook weer slecht gaan.

pppfff het is zwaar. Maar goed mag niet klagen. :wink: Dat hoesten gaat vast wel een keer over, alleen is het zwaar irritant.

Ja ik weet het…heb het vorig jaar gehad toen ik zwanger was, van december tot februari, werd er helemaal gek van. Het was zo erg dat ik zelfs gekneusde ribben had en met een dikke buik en hoesten was dat niet fijn.



Zelfs al ben je niet zwanger als je hele nachten wakker ligt dan breekt je dat op den duur op…

Hoop echt dat het snel over is en dat je weer lekker kan slapen :hug:

Had ik dus ook, een gekneusde rib plus een bronchitis. :wall:



verlies zelf urine als ik moet hoesten… :silenced:



Maar wat zwaar zeg gekneusde rib en ook nog eens zwanger pppfff.

Ja het was echt erg…en net weken voor de bevalling relatie verbroken dus ik zat er helemaal doorheen.

De pijn die ik aan mijn ribben had was echt te erg, elke keer als ik moest hoesten hield ik het vast…had er ook bronchitis bij dus had een puffer gekregen, maar dat hielp niet veel.

Na de bevalling knapte ik pas op en ging het over…



Hoop echt voor je dat het met een paar dagen over is, want het is helemaal niet fijn.

En urine verliezen had ik ook megalast van…ook niet fijn!


Heb je al wat van de ha gekregen of niet?

Nee, maar het is al wel aan minderen.



Wat een tijd zeg bij jjou. bah.



Hier is mijn immuunsysteem helemaal verstoord. Daar wordt aangewerkt. Dus hopelijk de laatste keer deze verkoudheid. :wink:

Ja helaas als ik eenmaal begin met hoesten dan houdt dat wel 3 maanden aan en ik ben te eigenwijs om naar de ha te gaan.

Bronchitis zit in de familie, meisje heeft een puffer en mijn ventje ook…

Deze winter ben ik bespaard gebleven en nergens last van gehad.



Gelukkig is het bij jou alweer op zijn retour…nou maar hopen dat het snel verdwijnt.