Ruime week diaree

De eerste dagen dacht ik nog aan kiezen, ruikte erg zurig, beetje gelig gekleurd, maar inmiddels is het diaree en klaagt Merel regelmatig, met name in de ochtend, over buikpijn :think:

Ze moet nog 2 kiesjes boven, maar met de komst van de onderste twee had ze twee dagjes wat dunne ontlasting, maar niet erg als nu, nog nooit overigens gehad met haar tanden.

Ik ga nu twijfelen of zij wellicht last heeft van haar darmen ipv dat dit nog onder de tandenluier valt. Temeer omdat ik dit niet van haar ken :oops: :shifty:

Of zijn er kindjes die ook zolang last hebben gehad, die in eerste instantie nog nooit, zure luiers heeft gehad van de tanden??

:-* dank voor je lezen en eventuele antwoord

Hier is Michaël vandaag aan de diarree.

Hij kwam deze middag van school (in België zitten ze al vroeger op school dan Nederland) en hij kloeg van buikpijn.

Gigantisch waterachtige diarree en een geurtje… niet te harden…

hij kreeg er zelf braakneigingen van toen hij op toilet zat.

Zijn gebit is inmiddels compleet, dus dat kan het niet zijn.

Maar buikgriep doet zijn ronde…Hij had deze namiddag geen koorts (36.7) maar zonet om 20 u had ie 38.2°

Veel beterschap voor je meisje ! Al een ruime week, dat is niet niks natuurlijk !

Kusje ! Gerda

Nee, maar Merel is ook de enige op het kdv die er zo’n last van heeft, want heb het gevraagd namelijk :shifty:

Eerste dagen dacht ik idd nog ach kiesjes, maar dit duurt te lang :think:

Ga morgen gewoon de ha proberen, beter 1x teveel dan te weinig 8)

Hee Evelien,

Hoe is het nu met Merel?