Ik ben nu ruim 31 weken zwanger en ik heb zonet een paar benauwde uurtjes gehad. Ik had heel erg last van buikpijn.
Ik heb vandaag nogal ongezond gegeten, veel snoepjes en als avondeten een broodje doner (zo schrijf je dat toch?)
Geen zin om te koken want ik kwam met een giga-hoofdpijn uit mijn werk.
Maar na het eten kreeg ik een buikpijn die verdacht veel op weeen leek.
31 weken is wel erg vroeg, de buikpijn hield ook zeker wel een minuut of 10 aan waarna het een paar minuutjes minder was en dan toch weer in alle hevigheid terug kwam.
Voor zover ik weet duren voorweeen maar een paar seconden, dus niet 10 minuten…
Het voelde niet als darmkrampen of maagpijn, maar aan de andere kant door de baby zitten mijn darmen nu ook waarschijnlijk niet meer op de normale plek.
Ik heb op bed gelegen in bad gezeten, maar helemaal niets hielp, ik kon nauwelijks mijn bed uitkomen.
Het was een pijn in mijn complete buik en ook in mijn rug.
Het is nu gezakt, maar ik vraag mij serieus af wat dit nu was.
Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?
Was je buik ook continue hard?
Heb je bloedverlies?
zo ja, zou ik even contact opnemen met je verloskundige.
En VK al gebeld? Hopelijk is het loos alarm.
Heb je ook nog steeds hoofdpijn?
Vind de combi van erge hoofdpijn en buikpijn toch wel de moeite om even de VK te bellen hoor. Dat zijn namelijk klachten die je ook kunt krijgen als je bloeddruk te hoog word.
Hopelijk is het allemaal weg hoor.
Groetjes Amaya.
Het is nu midden in de nacht en ik zit alweer een paar uurtjes op. De buikpijn blijft maar sluimeren en de rugpijn ook. Mijn hoofd doet ook nog steeds zeer. Mijn buik voelt ook continue aan als een blok beton. En zodra mijn buikpijn even afneemt en mijn buik zachter wordt gaat de baby heel erg druk bewegen. Morgen toch maar de VK bellen. Hopelijk wordt ik gewoon ziek, een griepje ofzo…
De erge buikpijn van gisteravond is niet meer teruggekomen gelukkig… ik heb wel weer even een voorproefje gehad van de bevalling… ik was vergeten hoe het voelde…maar ik weet het alweer :eh:
Als je het niet gedaan hebt… BELLEN hoor!
Liever 20x voor niks dan 1x te laat.
Die pijn in je buik, voelt dat misschien alsof er een strakke band om je buik zit? Ik hoop dat je al gebelt hebt en gerustgesteld bent inmiddels, sterkte ermee. :hug:
Heb je al gebeld? en had je ook bloedverlies?
Bel alsjeblieft! Daar is de VK voor, ook midden in de nacht!
sorry hoor, ben misschien wat overbezorgd, maar het lijkt op iets wat ik heb gehad.
Hoihoi,
Mijn man is vandaag thuis gebleven om Maaike voor zijn rekening te nemen. Ik heb vandaag uitgeslapen en het gaat gelukkig al een stuk beter. De hoofdpijn zit er nog maar mijn buik is weer tot rust gekomen. Ik ben vandaag langs de huisarts geweest om mijn bloeddruk te meten, die was gelukkig prima in orde.
Ik kreeg van de assisitente (en verder iedereen die mij goed kent) een dringende tip om een stapje minder te doen. Ik blijf ook maar doorgaan, dat is ook logisch met een dochterje van 3 jaar.
Zodoende zit ik nu lekker met een broodje (niet zelf belegd, werd voor mij gedaan) en een beker melk (niet zelf ingeschonken, werd voor mij gedaan) te internetten.
Even een dagje op mijn gemakje doorbrengen, ik denk dat ik strakjes nog even mijn bed in duik
Bij de eerstvolgende keer dat ik weer die pijn krijg moet ik direct de VK bellen.
Nog heel erg bedankt voor jullie belangstelling hoor. Ik was gisteren echt heel erg geschrokken.