Xander wil al de hele week 's middags niet slapen.
Lijkt mij ietwat vroeg om nu al geen middagdutje meer nodig te hebben.
Hij heeft sowieso al weinig slaap nodig, de dag dat meneer gaat doorslapen moet nog komen , op een enkele keer na dan.
Maar over het algemeen is hij meerdere keren per nacht wakker.
Maar nu dus dat middagdutje zucht… Merijn was net 2 toen hij niet meer naar bed wilde s middags…
Zijn er meer kindjes die al zo vroeg 's middags niet meer slapen/sliepen?
Maar begrijp ik dus dat hij overdag helemaal niet meer slaapt? Jasper slaapt al een tijdje 's middags ook niet meer, maar gelukkig wel nog van 10.00-11.30/12.00 :dance: , en doorslapen, wat is da :? :shifty: ?
Ik weet wel van mijn schoonzus dat haar zoontje(ook 14md-die al doorslaapt sinds hij 2,5md was of zo) soms ook overdag helemaal niet meer slaapt. Soms maar 3/4uur en een andere keer weer 2x 1,5uur :think: :eh:
nee meneertje wil niets missen en is nu gewoon de hele dag wakker… en dan ook niet doorslapen he… je zou toch zeggen dat hij ergens zijn slaap moet inhalen… :roll:
Het enige moment wanneer hij wel nog slaapt is wanneer je met hem in de auto zit… Net voordat we dan weer thuis zijn, is hij net in slaap gevallen… Leggen we hem dan over in bed, is hij gelijk weer wakker :evil:
Hmmm en meneertje laat zich vast ook niet foppen met een vol maagje en een lekker uitgebreid bad (wat junior hier altijd rond 11 uur krijgt (boterhammetje dus in bad))?
Komt 'ie lekker loom uit en is in no-time vertrokken - maar ja hij mist dan wel een paar uur en als jouw meneertje dat gewoon niet wil
jonas slaapt voorlopig nog twee slaapjes (en de meeste nachten sinds kort) maar nova sliep in die periode ook wel een wat minder.
Ik heb haar altijd (nu nog) gewoon wel naar bed gebracht, een beetje rust voor iedereen kan geen kwaad.
Het waren bij Nova altijd periodes…dus ik zou eventjes volhouden, wellicht slaapt ie over een maand wel weer gewoon tussen de middag.
En laat hem nu gewoon in zn bedje rusten/spelen/zingen weet ik veel?
hoop voor je dat het straks weer gewoon is. (tenzij jij er geen last van hebt natuurlijlk?)
Klinkt mij erg als de 14 maanden sprong…
Ik zou Xander wel gewoon in bedje leggen een uurtje, als hij dan de boel niet bij mekaar krijst. Of een uurtje later naar bed ofzo. Ik denk dat het vanzelf weer goedkomt.
Rick is altijd een grote slaper geweest en tukt nu nog met gemak 2-2,5 uur 's middags, terwijl Jenna al een paar maanden genoeg heeft aan 1,5 uur. Jenna is het wel wat eerder zat 's avonds.
Sacha sliep ook al heel vroeg niet meer in de middag. Dat heeft hij echt een tijdje volgehouden. En dan ging hij s avonds ook pas rond 2000 uur naar bed en kwam de volgende morgen er pas rond 830 uur uit bed.
Nu slaapt Sacha soms weer overdag. en hij is nu 21 maanden. Ik zou me er niet te druk over maken. Iedereen zei tegen mij dat het niet goed is en dat hij echt moet slapen maar ik ken mijn kind het beste en als het niet lukt dan lukt het niet hoor. Je kan wel de stijd aan gaan maar die verlies je toch. En Sacha ontwikkeld zich echt niet minder hoor dan kinderen die overdag wel slapen.
Als ik dit lees dan heb ik echt een slaapkop
Britt slaapt nog 2 keer. Ze word rond 8.00 wakker gaat dan om 10.00 weer naar bed. Dan slaapt ze weer om 14.30 tot 16.00. En gaat 's avonds weer om 19.30 naar bed tot de volgende dag
Britt met 4 weken al door en dat heeft ze volgehouden tot nu
Zelfs Wessel slaapt nog af en toe 's middags. Ik moet hem zelfs af en toe thuis houden van school
En morgens moet ik hem wakker maken. Anders slaapt hij tot 8.30
liefs ANita