rugpijn door baby bjorn

klein vraagje,

als je best snel last van je rug krijgt bij het gebruik van de baby bjorn active draagzak, kan ik er dan van uit gaan dat ik die zelfde klachten krijg met een draagdoek?

de active verdeelt het gewicht door dat harnasook over je schouders ,heupen en rug lijkt me, zoals een draagdoek ook doet.

of heeft iemand die misschien beide kent een ander mening hierover :roll:

ik draag mijn zoontje van nu 6 weken met boswandelingen en baal flink dat ik nu al last krijg, terwijl ik echt nooit rugklachten heb gehad.

dus, zou een draagdoek prettiger kunnen zijn of moet ik gewoon met de wagen hossen door de bossen :lol:

Heb je de babybjorn wel goed afgesteld? Ik heb namelijk normaal last van mn rug, maar als ik de babybjorn goed aansnoer niet…

ik trek hem aan zoals op de gebruiksaanwijzing stond alleen wat ik wel merk is dat hij halverwegen afzakt.

misschien doe ik toch iets fout :shock:

je zou zeggen wat kan je fout doen bij zo´n ding maar vind het zo vreemd.

hoor overal dat het zo lekker draagt en ik heb er last van :think:

ik heb bij mijn derde dochter ook een babybjorn gehad, wat een onding, kreeg me toch last van mijn rug en nek, nu heb ik een geweven draagdoek en een mei tai, ideaal!! had ik eerder moeten ontdekken, kan daar lang mee lopen zonder klachten, plus dat de kindjes er veel beter in zitten.

voor mij geen andere dragers meer.

Baby bjorn was ook absoluut mijn ding niet :snooty:

wil het toch even vertellen…

heb een draagdoek via draagdoek.nl besteld en vanmorgen een wandeling van een uurtje gemaakt om te proberen

ik voel helemaal niets :smiley:

wat een uitvinding en max heeft nog nooit zo lekker rustig geslapen :shock:

dus voor ons niets anders meer haha ben helemaal happy :dance: