rtl lounge

I love it jhahahaha

heb net de aflevering van gtst gekeken, voor vanavond!!

wat spannend!!!

ik was aan het zappen, en kwam ineens tot de ontdeking dat dit de aflevering van vanavond was…nou kan ik mooi iets anders kijken om 8 uur hahaha

en nee ik ga niks verklappen :wink:

ja leuk he, ik kwam er maandag achter…

En heb hem nu net ook gekeken :smiley:

Ooooo echt!!! Hoe laat komt dat dan op RTL Lounge. Dat is wel handig om het alvast te kunnen kijken.

Half 11. :wink:

Vind het een leuke zender! Kijk ook regelmatig de oude voetbalvrouwen, gooische vrouwen en topmodel van een paar jaar terug. Om 19.30 'savonds kom de herhaling van gtst van de vorige dag das ook wel handig als je m gemist hebt, zap je daarna door naar de nieuwe op rtl4!

Ik heb het sinds maandag ook en ik vind het heel leuk. Vanmorgen ook gtst gekeken van vanavond.Volgens mij komt er voetbal vanavond, dus hoef ik geen gtst te kijken. Vriendlief weer blij :lol:

Mmmh heb ik die oo volgens mij niet :think: :frowning:

ik vind het ook geweldig die zender :inlove: …

en kijk ook de preview van gtst al van te voren als ik weet dat ik 'savonds moet werken of wat te doen heb…, anders niet want dan moet hub de eeuwenoude afleveringen van de pfaffs kijken die ik al tig keer heb gezien en hij nu pas aan verslaafd is…

@veertje wrote:

Mmmh heb ik die oo volgens mij niet :think: :frowning:

deze zit meen ik op rtl 8… :wink:

Wij hebben die nu sinds 1,5 week ofzo, hebben nu digitale televisie met zo’n alles in 1 pakket.

Echt, er gaat een wereld voor me open…

We hebben alle pakketten erbij genomen, dus ik kan oneindig zappen.

Laatst werd er gewoon ergens moppentoppers van Ron Brandsteder uitgezonden. Inclusief kandidaten met getoupeerde kuiven…méééénnnn…

Ik hoef me echt nóóit meer te vervelen…

Heb al 15 films ofzo gekeken in die 1,5 week… :oops:

Oja, GTST heb ik nog niet gekeken in het vooruit zeg maar.

Wij hebben geen tv-gids, dus buiten de dingetjes waarvan we weten dat we ze kijken heb ik vaak geen idee wat er allemaal komt.

Maar we hebben nu wel een heel handig menu erbij zitten, staat precies wat er komt, waar het over gaat, etc…

Nogmaals, ik hoef me nóóóóit meer te vervelen… :wink:

2 weken geleden was Robin ziek.

Heb een halve nacht met hem beneden gezeten omdat hij continu moest spugen.

Heb geloof ik wel 21 keer Man bijt hond achter elkaar gezien afgewisseld door het nieuws.

Hadden we toen maar dat pakket… :angel:

Nu hebben we zelfs kinderzenders en baby tv (ja echt) dat gewoon 24 uur door gaat.

En zelfs Cartoon network met Johnny Bravo en Cow&Chicken… :inlove:

Ja sorry, ik ben helemaal niet zo’n televisiekijker, maar ik zapte van 1 tot 11 en dat was het dan…

Maar nu…

Haha, ik ben verslaafd… :shifty:

Ik vind het ook leuk! :inlove: expres er bij genomen!

Bij ziggo alles in 1 + pakket.

Jaa dat vind ik ook leuk haha kijk al maanden om half 11 de nieuwe gtst. Soms met een half oog, soms ook niet en dan kijk ik gewoon om 20:00 uur nog een keer :lol:

En idd anneke haha moppentoppers! En uhhhh vergeet je tandenborstel niet, verkeerd verbonden, zonder ernst, sam sam, mad about you, ik kijk bijna alles :lol: :oops:

Geweldig he Anneke?Wij hebben ook zo’n pakket,en echt je hoeft je ook gewoon nooit meer te vervelen hahaha! :thumbup: :mrgreen:

Ik vind RTL-lounge top! :thumbup:

Whaha, jullie snappen het! :wink:

Het is echt geweldig, serie’s uit de oude doos, nieuwe doos, noem het maar op.

We hebben 4 of 5 discovery’s dus Miami Ink kan ik ook weer kijken!!

En GTST, ik hoef echt niks meer te missen. Het word zo’n 100 keer herhaald.

Wat is het leven toch mooi… :angel:

Nu klink ik wel heel verslaafd, maar dat ben ik niet hoor. Zit ook nog gewoon op KOK… :shifty: :mrgreen:

haha Anneke,

Sinds wij hier ook dat alles in 1 pakket hebben (behalve die filmkanalen en sportkanalen) ben ik een stuk minder op internet en op gewone tv kanalen.

rtl lounge is wel grappig, maar dat is echt een “vrouwenzender”

Maar ik kijk wel naar E-channel, diverse discoveries enzo, dat is allemaal een heleboel verbetering

dat kijk ik elke morgen al voor die avond :wink:

en s`avonds tegen 22:30 je de nieuwe voor de volgende dag ook al zien :wink:

oooh en zondags tegen 22:00 gtst marathon de hele week achterelkaar :mrgreen: