rtl gemist

Als ik die docu wil terug kijken van rtl 4 blijft hij gewoon hangen. Geluid is wel normaal. Begin gaat goed maar dan gaat hij schokkend van het ene beeld naar de andere.

Met popstars heb ik dat probleem dus niet Iemand de gouden tip

Deze link deed het super bij mij

http://www.rtl.nl/components/videorecorder/documentaire/miMedia/177282/177283.public.Dossier_Jonge_Kinderen_In_De_Ouderrol_s1_a1.xml

Dan zal het aan mijn laptop liggen, hij blijft haperen :evil:

Rechtsboven op de pagina zie je 3 bolletjes ( kwaliteit ) staan.

Klik op het middelste bolletje. Waarschijnlijk zal hij dan niet meer haperen. :wink:

@Cindy wrote:

Rechtsboven op de pagina zie je 3 bolletjes ( kwaliteit ) staan.

Klik op het middelste bolletje. Waarschijnlijk zal hij dan niet meer haperen. :wink:

dankje :thumbup: hij deed het super

hier trekt hij et ook niet als sie dat middelste bolletje heeft… we moeten laag, maar die kan je nu helaas niet meer aanklikken :wall:

opnieuw de pagina laden

en dan op het kleinste bolletje klikken

Ik heb een gedeelte gekeken, ik wil het niet eens af kijken, wat een verschrikkelijk leven voor die kindjes zeg…net wat al eerder gezegd werd, je ziet gewoon dat dat oudste meisje helemaal op is. En volgens mij is de moeder idd niet helemaal zoals ze zijn moet, ik bedoel dus geestelijk beperkt.

Ik word er gewoon boos van, dit moet toch niet kunnen?! Heb zo’n medelijden met die kindjes :cry:

Ook ik heb net zitten kijken en vond het ook super erg,dat oudste meisje heeft haast geen emoties echt erg.En die kindjes waren ook altijd vies en liepen ook in hun pyama.

@Karin1981 wrote:

opnieuw de pagina laden

en dan op het kleinste bolletje klikken

ehm… drie keer geprobeerd… maar t wil niet :oops: hoe doe jij dat dan?

Als je het programma kiest dan de linker bolletje aanklikken temmisnte zo werkte het bij mij wel

@Karin1981 wrote:

Als je het programma kiest dan de linker bolletje aanklikken temmisnte zo werkte het bij mij wel

dat bolletje kan ik niet aanklikken, die is grijs. Ik kan alleen de middelste en de meerst rechtse… die eerste wil dus niet :wall:

Ik heb hem gewoon goed kunnne bekijken met de link in dit topic!

k weet niet wat dat is… maar tis wel balen in elk geval… k heb ook al eens gezocht of ik eventueel dan wat zou moeten isntalleren…maar dat is et ook niet… en ik kan er ook niet zo goed uikomen… tis engels… en ik beheers dat dus echt niet :oops: