rsi van de WII

ik hoorde dat er al de eerste echte serieuze rsi klachten zijn van de Wii…





herkenning :think:

ja

schijnt een site over te zijn…“wii are in trouble” heet ie meen ik…



we hebben geen wii maar vond het interessant…want die pookjes vroeger dat gaf toch ook rsi :roll: :lol:

wij hebben wel een WII maar nog geen klachten hoor, ik zit er dan ook niet uren achter.

Ik heb inderdaad last gehad van een bowl arm :slight_smile:

Maar het was het waard want mijn punten record is niet te verbreken :wink:



Er zijn al heel wat mensen o de ehbo beland omdat ze over tafels en banken zijn gestruikeld, en een hoop tv’s gesneuveld omdat het polsbandje niet vastzat en de remote tegen de tv is gevlogen :slight_smile:



Jaaaaa leuk spel

:shock: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: wat de wii allemaal wel niet met zich meebrengt :lol: :lol:



Wij hier ook geen Wii :think: denk dat het maar zo blijft :shifty:

Wii is leuk!!!



Vrienden van ons hebben een Wii en als we daar meespelen, spierpijn de volgende dag gegarandeerd… :mrgreen:



Enige nadeel is dat de beelden vaak mee bewegen en ik daar niet tegen kan. Na een kwartier ben ik klaar :?

(niet bij alle spellen hoor)

kan je van een play-station ook krijgen hoor… :oops: …

Vrienden van ons hebben ook een WII en nu nooit meer opgeladen batterijen in de fotocamera want die zitten in de WII :mrgreen:

Wij hebben (helaas) nog geen WII, maar ik weet wel dat je ‘vroeger’ van de ouderwetse controllers / joypads na een tijdje ook gigantische krampen in je handen en polsen kreeg hoor… :lol: :mrgreen:

wij hebben wel een wii en merk dat ik er wel op moet letten dat ik het niet te lang speel maar ach dat moest ik ook niet met een spelletje op de gewoone computer.



als met mate

Hebben er net een gekocht :dance:

Tafel aan de kant, lampen hoger gehangen en gaaaan!!!

(kom morgen wel ff melden of ik spierpijn heb :lol: )

Ja hier geen RSI slachtoffers gelukkig maar dat is misschien omdat ik kan afwisselen tussen de Wii, de PC en de DS (euh hoezo verslaafd? :oops: ) maar wel al het eerste bijna eerste hulp slachtoffer gehad. Met de vinger/nagel tegen onze hangende grote kroonluchter. Ook die was enigszins beschadigt :lol: alletwee is het nu weer gerepareerd en geheeld.

@Frank@ wrote:





Er zijn al heel wat mensen o de ehbo beland omdat ze over tafels en banken zijn gestruikeld, en een hoop tv’s gesneuveld omdat het polsbandje niet vastzat en de remote tegen de tv is gevlogen :slight_smile:




:o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
whahaha lig in een deuk

Ja en het erge is, het is echt waar :shock: :shock: :shock:

(zag daar laatst iets over op de tv nl)