Wist je dat…
…je roze pannenkoeken krijgt door een beetje bietensap bij het beslag te doen ?
Het smaakt nog lekker ook en je vrolijkt er in ieder geval een meidenfeestje mee op
Je kunt ook druivensap gebruiken, dan worden ze paars
Wat een ontzettend leuk idee! Dat ik daar zelf nog niet ben opgekomen :lol: Zal mijn dochter geweldig vinden!
allerhande/boodschappen oid gelezen?
ik vond het er op die foto uitzien als een plak ham oid…
ik maak wel vaak groene pannenkoeken, met een potje pesto door het beslag :drool:
Fiep klinkt lekker dat met die pesto dat ga ik onthouden. :drool:
Maarre leuk idee idd ROZE pannekoeken!!! :thumbup:
@fiep klophout wrote:
ik vond het er op die foto uitzien als een plak ham oid…ik maak wel vaak groene pannenkoeken, met een potje pesto door het beslag :drool:
? op mijn foto ?
ben bang dat mijn jongens het niet willen eten… omdat roze voor meisjes is :roll:
@Karin2 wrote:
@fiep klophout wrote:allerhande/boodschappen oid gelezen?
ik vond het er op die foto uitzien als een plak ham oid…ik maak wel vaak groene pannenkoeken, met een potje pesto door het beslag :drool:
? op mijn foto ?
Ook wat ja. Ik heb wel eens blauwe gemaakt, gek genoeg weigerden ze het. Hoe vonden de meiden het?
@Karin2 wrote:
? op mijn foto ?
nee, ik doelde meer op de foto in de allerhande of Boodschappen, of waar ik het deze week ook in tegenkwam.
Ik heb het van de week ook in het blad van de coop gelezen. Daar hadden ze een pannenkoek roos gemaakt.
Wij maken wel eens rode pannenkoeken. Met een blikje tomatenpuree en wat kruiden door het beslag. Dan vullen we ze met gehakt, bonen en paprika. Soort wrap dus. Ook lekker.
Hoe zou ik dan blauwe pannenkoeken krijgen…
we eten die toevallig vanaaf…
of een leuke jongens kleur… !!
Wij hebben geen Allerhande oid nee.
Ik vind de pannenkoeken echt niet op een plak ham lijken Lydia. :think:
De kids vinden het hier heerlijk! Maar ze zijn wel gewend “gekke” dingen te eten. Maar ook andere kinderen eten hier gerust roze pannenkoeken hoor! Vinden ze heerlijk, zelfs de jongens.
Blauwe pannenkoeken lukt misschien met blauwe druivensap. Maar de sap die ik gebruik maakt het meer paars…
Leuk idee, vandaag hier ook maar eens gedaan
Het ziet er niet uit… Maar de kinderen vonden het geweldig en daar ging het natuurlijk om :mrgreen:
Ze konden niet kiezen, roze of blauw… Allebei dus maar!
Of gewoon zo, ook leuk
Het werd al leuker :lol:
We hadden ze ook nog met stippen, met hartjes en noem maar op. Vraag me af of ze ooit nog een ‘saaie’ pannenkoek willen 8)
Ik vind het er persoonlijk erg onsmakelijk uit zien :sick: Dus ik laat ze mijn kids maar niet zien (want die zijn het vast niet met mama eens) :mrgreen:
hoe krijg je ze blauw ?
@fiep klophout wrote:
ik maak wel vaak groene pannenkoeken, met een potje pesto door het beslag :drool:
ik dacht ook dat die roos van ham gemaakt was. Gelukkig was ik dus niet de enigste 8).
Die blauwe pannenkoeken zijn ook grappig. Hoe krijg je dat voor elkaar?
@romata wrote:
hoe krijg je ze blauw ?
Sap van blauwe druiven
Of natuurlijk blauwe voedingskleurstof van de toko. Daar kun je veel kleuren kopen zoals rood, orange, geel, blauw en groen.
@Boerinnetje82 wrote:
ik dacht ook dat die roos van ham gemaakt was. Gelukkig was ik dus niet de enigste 8).
sterker nog: op de foto had dat meisje een roos vast, het ging over een roos van eten, en ik dacht dus dat dat de roos van eten was. Vond het al onwijs knap...en toen bleek dat die flap op de foto die er in mijn ogen uitzag als een verfrommelde hamlap de 'eetbare roos' was....dat was een beetje een tegenvaller :angel:
@juulke wrote:
Ik vind het er persoonlijk erg onsmakelijk uit zien :sick: Dus ik laat ze mijn kids maar niet zien (want die zijn het vast niet met mama eens) :mrgreen:
Mee eens! Maar zo geweldig als de kinderen het vonden…
Romata, ik heb kleurstofgels (Wilton Icing Colors) gebruikt
Vind de roze er ook uit zien als een plak ham, vind het er niet echt smakelijk uitzien, al lijkt met pesto mij wel erg lekker!
Vind het wel een heel leuk idee. Met pesto ga ik binnenkort eens proberen :drool: