Roze flubbertjes in de uriene

hoi meiden had een vraag gisteren en vandaag heb ik roze flubbertjes /vlokken in mijn uriene…over 10/11 dagen kan ik testen maar ja wat kan dit zijn…dit herken ik niet van mijn vorige zwangerschap…

Ik zou eerder denken aan meer eiwit dan dat je hieraan zou kunnen zien dat je zwanger bent, want daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord…Maar wel veel succes gewenst natuurlijk :thumbup:

blaasontsteking?

@purpled82 wrote:

blaasontsteking?

ik denk het niet heb niet pijn bij het plassen of in iedergeval geen klachten van een blaasontsteeking maar ja weet niet of je dat altijd kan voelen

Misschien iets ‘‘beschadigd’’ tijdens het vrijen?

En dat met gewoon slijm maakt roze…denk dat dat het is :think:

Of van je eisprong?

@renzosmam wrote:

Misschien iets ‘‘beschadigd’’ tijdens het vrijen?

En dat met gewoon slijm maakt roze…denk dat dat het is :think:

Of van je eisprong?

ik heb mijn eisrpng gehad de 28e die voel ik

en heb voor het laatste 27 … gevreenen en 28e

ach ja we zien het allemaal wel

innesteling misschien? :think:

is het alleen bij het uitplassen van de urine?

of ook gewoon dat je was verliest van uit je vagina wat je in je slipje vind?

ik zou het even in de gaten houden een paar dagen, blijft het zo kun je het even laten strippen bij de huisarts dan kan die zo zien wat er in de urine zou kunnen zitten en of er actie op nodig is.

@monique wrote:

ik zou het even in de gaten houden een paar dagen, blijft het zo kun je het even laten strippen bij de huisarts dan kan die zo zien wat er in de urine zou kunnen zitten en of er actie op nodig is.

na aleen in de uriene denk ik want als ik het afveeg zieje niets erop zeg maar

@monique wrote:

ow en ik heb het maar 2x gehad nu niets meer

Ik zou toch even je urine naar een huisarts brengen, een blaasontsteking hoeft namelijk niet altijd pijn te doen, en bij mij gaat hij ook altijd gepaard met flubbertjes zeg maar en doet het ook geen pijn.

Inderdaad even naar je ha en je urine laten testen. Mocht het wel blaasontsteking zijn dan kan je er maar beter snel bij zijn voor het zich ontwikkelt tot een nierbekkenontsteking vanwege verwaarloosde bo.

En geloof me, dat wil je niet hebben :?

@Marieke_5000 wrote:

Inderdaad even naar je ha en je urine laten testen. Mocht het wel blaasontsteking zijn dan kan je er maar beter snel bij zijn voor het zich ontwikkelt tot een nierbekkenontsteking vanwege verwaarloosde bo.

En geloof me, dat wil je niet hebben :?

na zal het zeker even na laten kijken moet even w8 op donderdag want woensdag zijn ze niet open…zal morgen even bellen voor uriene in te leveren

na gisteren was ik dus bij de huisarts om uriene in te leveren sochtens en smidags kon ik mijn uitslag horen …gelukkig geen blaas ontsteeking het staat nu op kweek om te kijken of er mischien niet iets anders is …maar ze verwachten van niet…

ik heb paardagen terug wel wat bloed verloren …niet in de uriene maar met afvegen…niet helder en was een beetje… en de 2e keer heb ik bruin verlies gehad en toen is het gestopt tot nu toe…

heb nu aleen wat ongie krampen… maar ja dat heb ik altijd meestal ruim week van te voren nu 6 dagen van te voren…maar wel wat heviger dan noormaal

erg moeilijk kunnnen poeppen :oops: en zeere borsten

vlaage van misselijkheid en beetje raar in me hoofd/duizelig

maar ja is afw8 lichaam kan je zo voor de gek houden :roll:

12 dec dan is mijn NOD dus is :pray: en afwachten