Ben ik net mijn eksters kwijt, hangt er hier steeds een groep engelse meeuwen boven het huis. Ik weet dat ze engels zijn (welsh eigenlijk) want ze vliegen aan de verkeerde kant van de lucht!
Pffffff Hoe raak ik die nou weer kwijt, een meeuwenpak heb ik dus niet!
voor de mensen die niet snappen waar dit over gaat; zie de volgende link :mrgreen: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=77062
Hahaha, Nef rules!!
Ahaha…Maffe doos!
Ok…ik stuur de Kamikaze Kraaien wel even naar je toe. Onze meeuwen zijn grote schijters, een erg bang voor de kraaien.
:think: kraaien, tja, vliegen die net zo snel als meeuwen? die waren er namelijk gelijk de volgende dag al!
En zit ik daarna niet vreselijk met een groep kraaien in mijn maag? en erger nog, loopt GB niet leeg straks?
:think:
mieren dan? Of stuur de meeuwen naar een woestijn gebied…ontdekken ze daar weer iets nieuws!
jaaaaaa dát doe ik! Ik loop zo meteen naar buiten en ga het ze op mijn beste engels vertellen!
Of,… ik stuur ze naar gebieden met overstromingsproblemen, het zijn immers water dieren! Kunnen ze mensen waarschuwen als het water eraan komt!
Dan worden het meeuwen met een missie :mrgreen:
Zeg Nef, zou jij de meeuwen even willen terugroepen hihihi, ze hebben ons vakantieadresje nu ook al ontdekt :lol:
Aaaaah…DAAR zijn ze! Ik vond het al zo verdacht stilletjes hier.
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Moest meteen aan je denken toen ze hier ons brood kwamen jatten
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: