Mag je dit samen gebruiken ?
Mijn HB is na 4 weken Floradix te gebruiken niet omhoog gegaan, maar hetzelfde gebleven 6.1.
Dus vroeg me eigenlijk af of je dit samen mag gebruiken, misschien dat het samen wel iets doet ?? :think:
Waarom ga je niet aan de staalpillen dan??
Ik gebruik via de vk op recept Ferrofumaraat 200 pch en dan in de ochtend slik ik ook een foliumzuurtabletje.
Mijn ijzer was lager als die van jou en binnen no time zat ik weer normaal.
Je hebt je ijzer zo hard nodig…nu maar ook voor je herstel na de bevalling.
Suc6 meid, hopelijk gaat je ijzer snel onhoog want je kunt je zo lamlendig voelen als het niet voldoende aanwezig is in je lichaam.
Ik word dus niet lekker van die staaltabletten, bij het slikken daarvan had ik constant het idee dat ik elk moment kon neer vallen zo licht in mijn hoofd was ik, maar was ook wel samen met een buikgriep, maar durf ze nu niet meer te slikken zo rot voelde ik me toen :oops:
En nu met deze heb ik geen bijwerkingen.
Maar je slikt nu alleen die Floradix en roosvicee??
Ik was net zo eigenwijs als dat jij bent, hahaha.
Was veels te bang voor een slechte stoelgang maar een te laag hb is echt niet goed.
Probeer de pillen anders opnieuw of is er geen ander alternatief (behalve floradix en ferro).
Tis zo belangrijk om je ijzerpeil op peil te hebben en te houden.
Nee slik alleen die Floradix, en ben eigenlijk niet bang voor me stoelgang. Maar meer voor dat flauwe gevoel, hubbie is gewoon 2 dagen thuis gebleven voor zijn werk.
Maar misschien was het ook wel een combi met die buikgriep, misschien dit weekend eens proberen als hubbie toch gewoon thuis is met die ferrograd (had ik). Maar zal eerst eens overleggen met de VK vanmiddag.
Ik werd juist slap van het te lage ijzerpeil.
Nu met die pillen heb ik het niet meer gehad.
Suc6 bij de vk straks!!
wij verkopen in de winkel van het merk orthica ook ijzertabletten. dit is een organisch gebonden lijn. En hiervan vertop je niet zoals bij de meeste ijzertabletten.
misschien iets voor jou?
Floradix pillen werken veel minder snel dan het drankje.
Gewoon mengen met verse jus.
Verder veel noten eten!
maar mag ik die ferro in combinatie drinken met de floradix Matsjo, of moet ik daar dan mee stoppen ?
In overleg met de VK, je mag het dus wel samen gebruiken :thumbup:
ik hoop dat het snel wat beter met je gaat :-*