hoihio
ik heb een vraag omtrent roosvicee/diksap.
Weet iemand wat het verschit is tussen beide?
ns dochtertje gaat namelijk van roosvicee altijd erg spugen, en bij diksap heeft ze dat niet.
maar aangezien de meeste mensen uit onze omgeving wel roosvivee in huis hebben maar geen diksap, is dit best vervelend.
iemand tips?
In diksap zitten geen toegevoegde suikers toch?
:think: hmm…begin nu ook erg te twijfelen, maar ik weet wel dat diksap echt pure fruitsap is, en dat is bij roosvicee niet het geval.
Ik zou lekker voor de diksap gaan. (sorry…aan mijn antwoord heb je waarschijnlijk geen bal :lol: )
Volgens mij is het inderdaad zo dat aan diksap geen kunstmatige dingen zijn toegevoegd.
gr Leonie
Anders neem je toch gewoon je eigen flessie diksap mee? Dan weet je zeker dat je niet in de problemen komt.
ik neem ook altijd zelf diksap mee, maar vroeg me vooral af wat het verschil zou zijn…
en of er meer kids last van hebben.
verder spuugt ze namelijk nergens van, alleen van de roosvicee
voor wat gebruiken jullie diksap eigenlijk? Gewoon om het water een smaakje te geven of ook voor andere dingen?
ik gebruik het echt als tussendoor-drankje…
uhh dus om antword op je vraag te geven: om het water een smaakje te geven!
Ik gebruik het diksap ook om het water een kleurtje en een smaakje te geven. Toen ze echter vorig jaar omdat ze ziek was niet of nauwelijks wilde drinken, kreeg ze zo veel diksap als ze wilde om er maar voor te zorgen dat ze genoeg vocht binnenkreeg.