roos

Nog nooit eerder in mijn leven heb ik last gehad van roos.

Na de bevalling van Lotte heb ik er plots last van gekregen en ik geraak er niet vanaf.

Zou het iets hormonaals kunnen zijn??

Is het echt roos?!



Ik heb nl ook veel last van witte vlokken (maar het is soms te groot voor roos) als ik teveel vet gegeten heb…(veel gesnackt enzo)



Het kan zeker met je hormonen te maken hebben, je bent verder niet anders gaan eten?!

Heel herkenbaar ik heb het ook echt roos, soms wat grotere vlok idd. Maar meestal normale roos, shampoos helpen niet, denk dat het een overblijfsel is van de zwangerschap.

Heel herkenbaar ik heb het ook echt roos, soms wat grotere vlok idd. Maar meestal normale roos, shampoos helpen niet, denk dat het een overblijfsel is van de zwangerschap.

Ik denk wel dat het roos is ja, het jeukt ook verschrikkelijk, gek word ik er soms van…

Ik heb het ook en idd jeuk het enorm en ik krab mijzelf tot bloedens toe, ik heb een een flesje met druppels gekregen van de ha om op de aangetaste plekken te wrijven.



Het is wel een vorm van roos, een schimmeltje zeg maar.



Je kunt van de ha ook medicinale shampoo krijgen.

Ja hier ook na de zwangerschap van Rhodé opeens (vette) schilfertjes. Mijn haar werd ook na 1 dag al hardstikke vet…echt heel lastig!



Het enige wat bij mij hielp/helpt is de anti-roos shampoo van Vichy. Je hebt er 2 soorten van…voor droge schilfers of voor vette schilfers. Na 3 keer wassen was ik er vanaf, en nu gewoon afwisselen met gewone shampoo.

De shampoo is wel ongeveer €10,- maar het helpt echt!

Ja nu je het zegt, ik heb anders al snel vettig haar, was beter tijdens de zwangerschap maar nu is het 's avonds alweer vettig aan het worden terwijl ik het smorgens nog gewassen heb.

Pfff… haaruitval, roos, vettig haar…heel fijn …NOT

oohh wat fijn te horen dat ik niet de enigste ben…



jeetje wat heb ik er ook een last van, echt niet leuk meer…

Ik heb nu een paar dagen de antiroos shampoo van Elseve gebruikt, met selenium. DIe is ook anti-jeuk en ik heb al veeeeeel minder last van jeuk en de roos is ook verminderd.

Fijn zeg! Ik hoop dat het zo blijft :dance: