Roompot?

De titel zegt het al: iemand raadde ons Roompotvakanties aan.

Wie heeft er al eens een reis (je) mee geboekt?

Waar is het interessant?

Hoe waren de ervaringen?

thx voor jullie antwoorden :slight_smile:

x

Ik ken Roompot van de vakantieparken… niet van losse reizen.

We zijn al eens op Roompot Hof Domburg geweest in zeeland, roompot park de Katjeskelder in Oosterhout (4x) en Roompot bospark Epe. We hebben er overwegend goede ervaringen mee, 1x echt slechte… maar dat was een last minute, onze gebruikelijke randvoorwaarden konden niet meer (rook en huisdiervrij) en toen we daar aan kwamen zijn we letterlijk met branderige ogen na 24 uur weggereden uit een compleet doorrookt huisje… Kinderen zijn daar van de trap gegaan en het zwembad was koudddd… dus bospark het Wolfsven is voor ons een dikke no-go… maar verder… dus heel tevreden over.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en vooral op de katjes kelder vermaken we ons altijd goed.

haha grappig, wij zijn afgelopen jan. naar de katjeskelder geweest en vonden het 3 keer niets.

Het zwembadwater was ijs en ijskoud, het huisje was vies en waren daar weesten eten op het park en dat verliep ook niet helemaal vlotjes.

Wij zitten altijd in een 6 persoons huisje met 2 badkamers en open haard… en soms wat stoffig, maar overwegend toch wel schoon eigenlijk.

Het zwembad koud, tja, dat vinden wij ook wel, maar toch vermaken we ons altijd wel goed eigenlijk. De speeltuinen zijn super en wij houden erg van het bos waar je zo bent.

Gegeten op het park hebben wij nog nooit, is ook niet echt iets wat ik “leuk” vind. Als we gaan eten zoeken we gewoon een klein bistro restaurant uit in Oosterhout zelf… dus daar geen ervaringen mee.

Roompot of Centerparks, ik vind overal de zwembaden niet erg warm.

Ook in beide parken kom je vieze of stoffige huisjes tegen.

Wij zijn al wel eens in een Roompot Park geweest, ook nooit gegeten in het park.

Mijn Neefje had er veel plezier, dat is voor ons belangrijk. Wij hebben er zelf ook veel plezier.

Wij gingen eerder ieder jaar wel een keer naar weerterbergen van Roompot. Hebben alleen maar goede ervaringen. Veel te doen voor de kinderen. Lekker zwembad. Mooi en net park.

wij zijn in volendam geweest met roompot reizen en dat was allemaal erg goed geregeld

Dank al voor jullie antwoorden, kom maar op :wink:

:-*

wij zijn in okt een weekendje geweest in een stacarvan,

dacht in zeeland. Was een leuk park.

Dachten alleen een goedkoop weekendje weg te zijn,

maar kregen onze borg niet terug, want het zou niet schoon achter

gelaten zijn.

Heb op mn knieen de vloer gedweild, badkamer/wc doekje door gehaald

en de vieze keukenkastjes/koelkast schoon gemaakt.

Ben er toen op gaan google en kwam er meer verhalen tegen.

Tip laat iemand jullie huisje bij vertrek controleren, zodat je je borg terug krijgt.

Vind het wel duur … net ff gekeken voor texel: chalet, 2 slpk, geen exra’s…: 1000euro voor 7 nachten :think:

en dan moet je nog zelf beddengoed meebrengen, bedden opmaken, … zelf eten maken (of uit eten :wink: )

is 142euro per nacht…

Ik vind de Roompot ook te duur. Het lijkt altijd goedkoop tot je je boeking gaat maken en er nog een hoop kosten bovenop komen. Als je hond mee wil nemen is het helemaal niet normaal wat daar voor gevraagd wordt. Over dat schoonmaken had ik ook wel eens gelezen. Dus wij kiezen eigenlijk nooit voor Roompot, maar liever voor Landal of last minutes van Center Parcs.

Wij zijn nu 2x naar Bad Bentheim geweest in Duitsland; SUPER :thumbup: ! Mooie, nette, grote huisjes en een mooi, nieuw zwembad.

De prijs daar valt ook best mee, maar wij hebben wel 2x geboekt via een ‘inpakken en wegwezen’ actie (zie site).

Ik kijk wel altijd even hoe een park beoordeeld wordt, zegt meestal al veel.

Dit jaar twijfelen we of we weer naar Duitsland gaan of het vliegtuig pakken naar de zon :mrgreen: ; als het lekker weer zou zijn hier, dan gingen we weer naar Duitsland!

Succes ermee!

@knipoogje1983 wrote:

haha grappig, wij zijn afgelopen jan. naar de katjeskelder geweest en vonden het 3 keer niets.

Het zwembadwater was ijs en ijskoud, het huisje was vies en waren daar weesten eten op het park en dat verliep ook niet helemaal vlotjes.

Zelfde ervaring.

Bovendien zijn we een dag eerder naar huis gegaan omdat man en kind ziek zijn geworden na het eten op het park.

Wij zijn naar de Weerterbergen geweest, en we hebben ons er prima vermaakt. De kinderen wilden niet meer naar huis na afloop. Alles was netjes geregeld. De tv bleek kapot, en nog dezelfde middag is deze vervangen. Ook de borg zonder problemen weer terug gestort gekregen binnen een week.

Bij roompot hebben wij ook nooit problemen gehad dat wij onze borg niet zouden terug krijgen. Ook netjes twee weken later weer terug gestort gehad.

Weerterbergen is ook heel leuk en mooi.

weerterbergen vinden wij ook nog het beste park. leuk zwembadje, en wat mogelijkheden om wat te eten en te drinken op het park. bij slecht weer ben je echter afhankelijk van je huisje, er is namelijk niet een overdekt centrum.

en die huisjes vind ik nou niet echt super. ongezellig, slechte bank en een ieniemini badkamertje.

in de 6 persoonshuisjes zit ook maar 1 toilet, wat met 6 volwassenen nou niet heel handig is.

ook de eindschoonmaak zit niet inbegrepen, waardoor je inderdaad zelf nog kan gaan soppen aan het eind van je vakantie…