kreeg vandaag een boek binnen van roompot reizen
nu leek ons het park de ijsvogel in voorthuizen wel leuk
iemand er al eens geweest?
goede ervaringen of niet?
we zijn er vroeg bij maar goed
wij zijn niet daar geweest maar wel een ander park van roompot en de bedden zijn echt 10x niks maar goed weet niet of dat op elk park zo is (op dat park was dat gewoon een heel bekend probleem dat de bedden niks zijn matras van 5cm dik :? dus elke lat uit de lattenbodem voelde je :?)
verder was het park zelf wel leuk veel georganiseerd voor kinderen (denk dat dat op elk park wel zo is :think: )
wij zijn dit jaar ook in een roompot park geweest
heb daar ook niet prinsheerlijk geslapen
juist dikke matrassen en de vering voelde je helemaal zitten
denk dat het een kwestie van wennen is,maar eer dat je gewend bent ben je alweer thuis :lol:
toch maar matrasje meenemen denk
zoover bied uitkomst.
Het park krijgt een ruime 7 als waardering.
Men heeft het veel over de notariswoningen als zijnde prima en niets op aan te merken.
Maar de wat oudere huisjes schijnen niet al te fris te zijn.
Als groot nadeel word toch wel genoemd dat weg van voorthuizen naar Apeldoorn (80km weg) goed te horen is en dat mensen, indien ze dat hadden geweten, liever niet waren gegaan.
Verder word het overwegend beoordeeld als vriendelijk, kindvriendelijk en goed uitgerust.
Dus lijkt me best een aardig park. Ik zou het op basis van de gelezen comments, toch wel willen proberen.
En dan ZEKER weten een bezoek brengen aan Schateiland Zeumeren… kids vermaken zich daar altijd UREN :lol:
thanx cell!
schateiland ga ik even googelen,nog niet van gehoord,maar klinkt leuk :lol: