Een forum voor meiden rond de dertig die bezig zijn met zwanger worden van hun eerste kindje… omdat ik me af en toe zo oud voel tussen de vele jonge moeders. Hopelijk zijn er meer gegadigden, zo ja, dan maak ik een mooi lijstje…
Ben benieuwd.
Kijk hier eens, allemaal meiden van 30 jaar of ouder. Sommige gaan voor een eerste kindje, sommigen voor een tweede of derde
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65882
Hee, je hebt mijn avatar gejat! :mrgreen:
betrapt :oops: Vond 'm echt de allerschattigste!! Ik ben groot Lion King en kattenfan! Maar als je weer de enige wil zijn is dat prima hoor… dan ga ik op zoek naar Nala. Waar heb je 'm trouwens vandaan.
Ik heb inderdaad het andere forum al gezien en dacht, ga eerst even kijken of er voor dit onderwerp genoeg animo is. En anders kom ik gewoon lekker jullie kant op.
ik ben ook bijna 30 en we gaan ook voor ons eerste kindje
wilde me nog niet aanmelden bij die anderen omdat ik het vreselijk vind om 30 te worden
Ik word in april 30 en vind dat opzich niet zo erg, maar ik had ooit de wens om al jong aan kinderen te beginnen, maar studie, werken emigreren en weer terug naar NL en financiele crisis en hub burn-out zorgen ervoor dat ik inmiddels bijna 30 ben en nog geen kinderen heb…
Rationeel allemaal te relativeren want in de afgelopen jaren hadden we een kindje niet de kunnen bieden wat wij willen, maar het zou toch fijn zijn dat we nu niet meer zo lang hoeve te wachten.
Ten slotte, ik ben februari 2007 gestopt met de pil, 3 maanden later kwam de burn-out van mijn hub, dus kinderwens uitgesteld. Nu sinds augustus bezig, maar door onregelmatige cyclus hebben we pas 2 keer goed getimed… In verband met buikpijn naar Gyn geweest, niets schokkends (een follikel wat niet gesprongen is) en in verband met bijna 2 jaar onregelmatige cyclus clomid gekregen. Daar ben ik afgelopen zondag mee begonnen.
Lekker ego verhaal, maar dan is mijn achtergrond bekend.
@Sophie: Bij jou verloopt het ook niet helemaal zoals gewenst zie ik in je banner… :hug:
Op naar de 34…en al bijna 4 jaar ‘bezig’, 3x even gelukt…en vandaag weer dag 1 van de zoveelste ronde…1e kindje…
Dramatisch niet? Valt wel mee hoor!
suc6
@sophie wrote:
wilde me nog niet aanmelden bij die anderen omdat ik het vreselijk vind om 30 te worden
Tja dat vond ik ook niet leuk maar het valt wel mee hoor
Hopelijk gaat dit topic werken voor jullie en anders zijn jullie van harte welkom bij de 30+
Een gezellige club meiden!!
Fijne jaarwisseling :-*
@Roma wrote:
betrapt :oops: Vond 'm echt de allerschattigste!! Ik ben groot Lion King en kattenfan! Maar als je weer de enige wil zijn is dat prima hoor… dan ga ik op zoek naar Nala. Waar heb je 'm trouwens vandaan.
Ik heb inderdaad het andere forum al gezien en dacht, ga eerst even kijken of er voor dit onderwerp genoeg animo is. En anders kom ik gewoon lekker jullie kant op.
offtopic hier heb je wat links voor een lion king avater http://www.jeboavatars.com/Simba_Avatars_460_1.html
http://www.avatarsdb.com/cartoons/the-lion-king/
@sophie wrote:
Is pijnloos en niet te onderscheiden van 29 of 31 (of 36, zoals in mijn geval!!)
Ik ben hier nog steeds een ‘girl’ ipv een ‘woman’
HAH! :lol: :lol:
@Nefarious wrote:
@sophie wrote:ik ben ook bijna 30 en we gaan ook voor ons eerste kindje
Is pijnloos en niet te onderscheiden van 29 of 31 (of 36, zoals in mijn geval!!)
Ik ben hier nog steeds een ‘girl’ ipv een ‘woman’
HAH! :lol: :lol:
You go girl :thumbup: :lol:
Joh… Je bent toch helemaal niet oud? Ik denk dat de meeste meiden hier rond de 30 zitten. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Mijn wens was altijd om voor mijn 30e twee kindjes te hebben. We zijn op mijn 25e begonnen met zwanger worden en het heeft 5 jaar geduurd, voordat we eindelijk een kindje mochten verwelkomen. Een maand na de geboorte van onze dochter ben ik 30 geworden en nu dus bijna 31 als we voor een 2e gaan. Voor mijn gevoel ben ik best oud, wat natuurlijk heel erg meevalt! Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Haha, 30 worden doet in ieder geval geen pijn…
Laten we wensen dat 2009 ons veel moois :inlove: gaat brengen.
Heerlijke oud en nieuw gehad met Hubbie en hele goede vriendin in een eetcafe. Beste oud en nieuw sinds jaren… Heerlijk dus. Hoe was jullie oud en nieuw?
Liefs
ja ik wens jullie ook het beste in het nieuwe jaar!!!
wij zijn al twee jaar bezig nu en vanaf febr. 2008 in de mmm!!!
Lieve meiden,
Vakantie op Curacao was heerlijk. Doordat ik daar geen internet had, ben ik erachter gekomen dat het heerlijk is om niet zo geleefd te worden. Tijdens de vakantie goed getimed en door clomid heb ik deze maand een cyclus van 32 dagen, dus dat gaat ook goed. Verder voel ik vanalles rommelen en heb ik goede hoop deze maand. Ik wil alleen niet mijzelf helemaal gek maken, want ben toch wel bang op een teleurstelling. Het forum is aan de ene kant een heerlijke uitlaat klep, maar aan de andere kant vind ik het ook lastig om te zien dat er al zo veel meiden zwanger zijn en ik niet … en door het forum zie ik ook dat het vrij vaak fout gaat. Ik ben best een drukte maker en daarom denk ik dat het beter is om ‘dicht bij mijzelf’ te blijven en wat minder bezig te zijn met de zwangerschappen van anderen. Daarom ga ik afkicken van mijn kok verslaving… Als ik zwanger ben, kom ik vast en zeker wel weer terug, maar ben er nu gewoon te veel mee bezig en niet relaxed…
Ik wens iedereen heel veel geluk toe en heel veel liefs!!
roma hopelijk kom je gauw terug met goed nieuws :thumbup: