Hallo Dames en een paar Heren,
Ik ben Ron, 28 jaar en Papa van Emma! Ik ben de vriend van PurpleD82.
Ik hoor zoveel wilde verhalen over dit forum dat ik dacht, ik meld mezelf ook eens aan.
Groetjes,
Ron
Welkom Ron,
Weer een man bij! Wij mogen wel uitkijken hihihihi!
Veel schrijfplezier!
LIefs,
Moon
Hee Ron wat leuk, nog een man erbij!
Welkom hier op dit gezellige forum!
Jessss gaat de goede kant op
we willen meeeeerrrrr papa’s hiero !!!
Welkom Ron!!
hoi welkom veel plezier hier
:thumbup: joehoeeee nog een papa!
welkom!
welkom!!!
Welkom en veel plezier hier!
Explosieve groei van het forum zei Ruud :think:
En ineens allemaal mannen hier :eh:
:lol:
WELKOM!!!
8)
Weer een man erbij,wat leuk zeg!!!
Welkom hier :thumbup:
Hmmm ik dacht, ik lees even mee, maar dat valt nog niet mee! Vier pagina’s alleen al aan nieuwe berichten… :mrgreen:
Ik ga eens selectief selecteren op wat ik wel moet lezen en wat niet, dusse, suggesties zijn welkom
Mijn Kanjer is ook wel aangemeld, alleen is het niet zo’n schrijver. Als hij leest, leest hij met mij mee. Wat je moet lezen?? De februari papa’s/mama’s? :mrgreen:
Welkom!
Welkom
welkom!
…
heeeeeej aanstaand schoonfamilielid :inlove: :lol: Welkom hierro :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@DannySan wrote:
Yes!
De vrouwen mogen wel oppassen :lol:
Nog een man erbij, nog even en dan komt het ‘mannen-hoekje’ op KoK :mrgreen: (Ruud?)
Wij als mannen hebben natuurlijk ook onze vraagjes, zorgen en probleempjes :mrgreen:
Dat is wel een goed idee!
Wij mannen weten natuurlijk al een heleboel, maar soms is overleg wel even lekker, nietwaar?
Heej die Ron. Haha, jij doet het net andersom. Meestal leer je iemand op het forum kennen en daarna een meeting. Maar wij hadden eerst een meeting en daarna het forum :mrgreen:
@Judith75 wrote:
Heej die Ron. Haha, jij doet het net andersom. :mrgreen:
Maar dat is eigenlijk heel logisch. Eerst was PurpleD hier. Die vertelde allemaal enge verhalen, en daar werd ik bang van. Al die vrouwen hier… brrrr… Nu heb ik er een meeting opzitten -waartoe ik overigens gedwongen werd :mrgreen: en waar ik me echt heel erg verveeld heb :mrgreen: :mrgreen:- en lees ik zo nu en dan eens mee met D of ze verteld erover, en ik moet zeggen, het valt me wel mee.
Ik denk dat ik geestelijk sterk genoeg ben om me hier (in samenwerking met die paar andere kerels) staande te houden…
En waar zou ik anders met mijn Help-Ik-Ben-Papa-En-Ik-Weet-Het-Even-Niet-Meer-En-Aan-Mama-Heb-Ik-Ook-Al-Niets probleempjes heen moeten?