rompertjes met mouwen

Hi allemaal,



Of ik ben blind of die dingen bestaan bijna niet.

Ben laatst naar de prenatal, hema, c&a, wibra, zeeman en de h&m en de v&d geweest. Voor rompertjes met effen kleur met mouwen.



Wat ik vind: korte en nog eens korte mouwen, of als je een paar met mouwen vindt, staan er bloemetjes op :shifty: of ik heb in een winkel (ben naam ff vergeten) een paarse gevonden en een groene (een kleur) voor 20 euro per stuk…



Ik vind dat persoonlijk een beetje TE.



Tips?



bedankt

ben je al bij de hema geweest hebben ze in effen wit met lange mouw zitten per 2 in een pakje heb ze vandaag in handen gehad in de maat 50/56 tot 86/92 en als ik het goed heb iets van 4,95 voor 2

ik ga ook altijd naar de hema

en hebben echt werkelijk vanalles

vind persoonlijk wel leuk hoor met een leuk streepje oid

vestje erover en tygo hoeft voor de rest geen shirtje er meer op

maar ze hebben ook gewoon wit , roze, grijs, bruin, etc



het kan trouwens wel dat het nu wat minder word omdat de zomer er weer aan begint te komen

rompers met lange mouwen zijn meer voor het najaar denk ik

H&M en Hema hebben eigenlijk altijd rompers met lange mouwen. Idd, misschien omdat het zomerspul nu in de schappen ligt dat er minder liggen. Maar volgens mij zitten ze standaard in het assortiment hoor.

bij RBB hebben ze trouwens ook allerlei kleuren rompers maar ja ik vind persoonlijk 7,95 wel aan de prijs voor een romper



blijven die lang mooi?

Ik vind zelf rompers met lange mouwen irritant. Met een shirt erover krijgt hij het weer te warm, en de mouwen schuiven dan omhoog met aanttrekken van het shirt. Maar ik heb er wel 2, bij de Prenatal. Met van die zijsluitingen, zodat het niet over het hoofdje hoeft. Die waren volgens mij ook niet zo erg duur.

VInd ze heerlijk met lange mouwen… lekker zonder shirtje, broekje erover en vestje… of onder ene jurkje en je hoeft weer geen shirtje aan. Fantastisch :slight_smile: Ze zijn in de zomer inderdaad wat lastig te krijgen, maar H&M en hema kan je ze wel vinden. of marktplaats, vind je er ook veel voor niet veel geld. ikzelf heb er een aantal van petit bateau in het wit en de kwaliteit is perfect! ( maar ja, ook weer best wel prijzig, dat wel )



succes met zoeken!



groetjes,



Louise

@poeizie wrote:

blijven die lang mooi?


Ja, die zijn prachtig, en blijven als je ze netjes wast enzo ook heel lang mooi. Deze worden ook met enige regelmaat aangeboden op MP. Heb ik al een paar keer gedaan en die zijn nog mooi ook. Ik heb heel erg RBB fan. :thumbup:



Verder Hema, ook super. Als ze niet in de winkel liggen, dan vaak nog wel online te krijgen. En dan kan je dus aangeven naar welke winkel ze het voor je brengen en dan kan je daar ophalen. Kost niks extra.

Idd die witte van petit bateau blijven heel mooi! Leuk met een t-shirt erover heen :inlove:

ehm rbb is rainbow baby’s? Is dat alleen online?

@Mip wrote:

ehm rbb is rainbow baby’s? Is dat alleen online?


Ja. En soms op een beurs, bijv 9mnd beurs ed.

@Sis wrote:

@Mip wrote:
ehm rbb is rainbow baby’s? Is dat alleen online?


Ja. En soms op een beurs, bijv 9mnd beurs ed.




Aha, ga ik er eens op googlen. 8)

rainbowbabies punt nl :silenced: :mrgreen:

:mrgreen:



ik vind het er altijd zo mooi uit zien maar dan ben ik weer zo’n scheiterd dat het niet mooi zal blijven voor het geld



maar als het lang mooi blijft is het natuurlijk wel waard

Ik vind het bij rainbowbabies zeker het geld wel waard. Ja het is wat duurder, maar het blijft ook erg mooi vind ik. Ik was het wel als fijne was, binnenstebuiten en nooit in de droger. Maar goed, dat is beter voor alle kleding.

Dames thnx!! voor de antwoorden :mrgreen:



De hema hier in de buurt is mini, ben er vorige twee weken zeker 5 keer geweest om te kijken of ze hebben bijgevuld. Ik ga een grotere proberen. De h&m ook niet zo, alleen roze, maar die heb ik al :shifty:



Sis: ik wist niet van hema, dat je kon bestellen en dat ze dat brengen naar de winkel die je wil. Ik ga daar even kijken.



Ik ga ook even kijken bij de rbb.



Ik gebruik de rompertjes meestal onder een jurkje, hoef ik geen truitje aan te doen… en een truitje kruipt soms omhoog daarom.



Bedankt voor de tips! :clap:

Je kunt inderdaad moeilijk rompers met lange mouwen in allerlei effen kleurtjes vinden. De Hema heeft alleen witte of met een motiefje erop. Hans Textiel heeft wel rompers in een paar verschillende kleuren, maar die vallen zo vreemd. De mouwen zijn heel erg lang en het lijfje heel smal. Ik wil graag een knalroze romper met lange mouwen, ga vanmiddag even kijken. Als ik een winkel vind waar ze ze hebben in meerdere kleuren, laat ik het nog even weten!

Vorige week heb ik witte rompers met lange mouwen gekocht bij Zeeman.

Hey Zeemermin, jah de zeeman heeft roze en witte en lichtblauw… na twee keer wassen zitten er pluisjes aan. Maar zitten hier wel goed.



K ben dus weer op zoek naar groen, paars oranje en zo… ik zoek door :lol:

Wat je ook zou kunnen doen is de witte rompers van bijvoorbeeld de HEMA zelf een andere kleur geven. Ik doe dat nog wel eens met wasmachineverf van Dylon. Met de handwasmethode lukt het mij niet zo mooi, maar wel in de wasmachine. Zo heb ik nu 2 rompers, een hydrofiel en een waskussenhoes in exact dezelfde kleur. 8)