Weten jullie waar ik nog rompers met spaghettibandjes kan vinden?
De Hema heeft ze in de winter niet in het assortiment. De rompers met korte mouwen van de Hema hebben een hele hoge en nauwe hals, waardoor dat altijd boven een truitje uit komt. En dat staat gewoon niet mooi. Onze meid heeft maat 98. Ik zou ook over kunnen stappen op gewoon ondergoed, maar dan loopt ze steeds met een blote rug, ben ik bang.
Over gewoon ondergoed: ( want Sam draagt toevallig geen spaghetti bandjes )
Ik koop hemden gewoon een maat te groot. Van die fijne met elastan erin en dat prop ik lekker in z’n boxer. Nixniet koude rug :thumbup:
Maar nou, dat is niet helemaal wat je vroeg hé :shifty:
Ik zou gewoon ondergoed kopen. De zindelijkheid komt ook in zicht en dan heb je niks meer an doe rompers
Hier ook altijd ondergoed 1 maat te groot zodat het echt goed past en dat gaat prima!
Dan binnenkort toch maar eens een gewoon hemdje en onderbroekje proberen.
Rompers zijn inderdaad niet praktisch wat betreft het zindelijk worden.
Hier wissel ik ook af met rompers en ondergoed (bijna helemaal over en koop ook echt geen rompers meer bij). En echt zijn hemden zijn lang genoeg om in zijn onderbroek te stoppen. :thumbup:
En hij vind het ook fijner ondertussen, hij vind het liggen op de commode niet meer zo fijn. En mama ook niet want hij weegt al aardig wat… dus zo kan ik hem lekker staand omkleden en verschonen ook want overdag krijgt hij enkel nog luierbroekjes aan.
hier ook al een poosje gewoon ondergoed. Ik koop boxershorts in maat 86/92 omdat hij een klein gatje heeft, maar hemden minimaal maat 98/104, dan zijn ze lekker lang, en blijven goed in zijn boxer zitten. Hij heeft van kleding maat 92/98 trouwens. Ik vind het ideaal hoor, zit mooier onder shirtjes dan een romper. En ik vind het ook veel leuker staan