hai :mrgreen:
oke,kyano onze zoon van nu 3 maanden krabt zich steeds open
op zijn hoofd vooral
nu heb ik 1 romper met lange mouwen met daaraan handschoentjes eraan vast
ideaal! :thumbup:
maar wil er nog meer maar weet echt niet waar ze te krijgen zijn
deze heb ik gehad van iemand
iemand enig idee? :o
Een vriendin van me heeft voor haar dochtertje anti-krabpakjes gekregen via de dermatoloog. Maar zij heeft een hele erge vorm van dauwworm en die pakjes zijn iets van 80,- per stuk en bij haar worden ze vergoedt maar ze komen van een thuiszorg winkel vandaan.
ik denk niet dat ik dat krijg
maar ga nog even verder zoeken,las ook al iets van de mouwen dichtplakken met tape :think:
of handschoentjes eraan vast naaien,aan de mouwen he :lol:
anders gewoon sokjes aan een lange mouw rompernaaien zelfde effect en waarschijnlijk een stuk goedkoper :mrgreen:
:mrgreen: ook dat
heb nu oms ook slofjes om zijn handjes,die blijven toch ook aardig zitten moet ik zeggen
Je hebt bij de h.e.m.a. ook handschoentjes tegen krabben. Weet alleen niet of het werkt, want heb ze nog nooit gebruikt.
ik heb dit probleem ook gehad en bij vend heb je slaapzakjes waar ook van die handjes in zitten en het is gewoon van pyjama stof die je van de onder kant dicht moet knopen ze zijn echt helemaal super hier zijn ze graag gedragen :thumbup:
op markt.plaats met dit nummer
229023088
staat een voorbeeld van de zakjes
oke thanx ga ik even kijken :thumbup:
die handschoentjes had ik ook maar die heeft hij zo uit
mischien een domme tip maar zijn nageltjes erg kort houden is dat niet gewoon een optie? :think: hier ook een krabbertje,maar door de korte nageltjes komt er geen schade van.