Ik heb een aantal vragen met btrekking op kleding, dan voornamelijk rompers en maillots.
Amy is een slank meisje en rompers met lange mouwen zijn vaak te wijd, slobberig. Heb ze al geprobeert van de hema, maar deze lubberen heel snel en hier heb ik echt een hekel aan. Waar verkopen ze wat strakkere rompers, voornamelijk wit.
Waar kopen jullie je maillots. Ik wil altijd graag een kleur wat bij de kleding past, zoek nu iets van licht paars, kan het alleen nergens vinden :?. Bij simply colors verkopen ze veel, maar niet alle kleuren.
Zit nu te denken dat je toen meer iets vroeg over hoe de rompers van Simply Colors vallen…
Maar ik kan me herinneren dat je de antwoorden wel de kant op gingen van de vraag die je nu stelt en dat ik daar ook een antwoord in heb gezet over die rompers van Petit Bateau .
hier dus het probleem van een slank mannetje en ook moeilijk geweest om een passende romper te vinden zowel zonder mouw en met langemouw maar eindelijk heb ik ze gevonden de rompers van petit bateau zijn echt super sluiten mooi en blijven ook mooi recht na wassen.
majos koop ik waar ik wat leuks zie bv h en m bertus ten hoor wel hebben we hier altijd 1 maat kleiner dan normaal zodat ze mooi en goed zitten.
Je hebt bij de Hema ook van die dunnen stretchrompertjes. Die vallen altijd iets smaller. Hans Textiel verkoopt ook die stretchrompertjes en die zitten echt mooi. :thumbup:
Rompers: Petit Bateau inderdaad. Geen idee of die ook witte rompers verkopen, want ik vind het veels te duur, dus ik kijk er niet eens naar.
Maillots: V&D, H&M, Hema, … 'k zou gewoon in veel verschillende winkels kijken, ze verkopen overal wel wat en alles bij elkaar is het vast wat je zoekt.
Hier ook een paarse maillot van bakkaboe. Valt alleen wel behoorlijk groot vind ik.
Wat betreft rompers zou ik ook petit bateau aanraden, die zijn echt lang en smal. Ik heb zelf een stevige dame, dus de rompers van de hema zitten juist goed hier. 't Was me nooit zo opgevallen dat deze breed vallen, haha.
Ik vind bakkaboo een fijn slank merk. Onze meid is ook onwijs dun en goede rompers heb ik eigenlijk nog niet gevonden. Die van de hema zijn soms redelijk, meestal veel te wijd. Rainbowbabies rompertjes zitten ook wel aardig, daar hebben ze ook veel maillots en leggings. Of anders sokshop . nl
Vind H&M rompertjes ook vrij wijd, heb me er maar bij neer gelegd dat ze nooit strak zittende rompertjes aan heeft. Zal eens kijken voor rompers van petit bateau. Zal ook eens bij de prenatal kijken, maar degene waar ik ga heeft nooit zoveel rompers.
Maillots een maatje kleiner werkt hier niet, omdat ze ze voor de lengte echt wel nodig heeft. Ben dus de hele dag maillot aan het optrekken.