rommelige nachtjes

Nouja het is niet echt een specifieke vraag, maar ik wil toch eventjes mijn verhaal hier kwijt doen.



Sinds een week of 3 is Femke de nachten aan het rommelen. Ze gaat normaal gesproken om 19.00 naar bed en krijgt om 23.00 nog een papfles. Ze moet echt wel om die tijd naar bedje toe. Want anders ligt ze helemaal knock out. Maar vaak wordt ze in de tussentijd helemaal overstuur wakker. Eerst dacht ik gewoon dat ze naar lag te dromen. Maar ze kan soms zo angstig in de kamer kijken, en wil alleen maar naar de deur kijken. Net alsof ze iemand ziet :shifty:

Als ze 's nachts huilend wakker wordt omdat ze haar tutje kwijt is, begint ze nog harder te huilen als ik in d’r kamertje kom en haar tutje wil brengen :cry: En ook dan krijg ik haar alleen maar rustig door haar op te pakken en zachtjes tegen d’r te praten.

Vannacht was het weer hetzelfde riedeltje. Alleen nu om 05.00 wilde ze weer ineens een flesje!? Pfff het kan behoorlijk slopend zijn!

Eigenlijk wil ik de fles van 23.00 eraf hebben, want 9 van de 10 keer slaapt ze gewoon tijdens de fles door. Alleen dan haalt ze de ochtend er niet mee en komt er een nachtvoeding bij kijken.

Nu wordt ze 's ochtends om 06.00 ( meestal mopperend ) wakker en als ik dan direct de fles geef drinkt ze die heel slecht. Tegenwoordig wacht ik tot een uurtje of 7 a 8 en geef m dan en leg haar nog terug op bedje en dan slaapt ze weer 2uur… Waarom slaapt ze die niet vanaf 6uur nog door :naughty: :oops:



Misschien dat jullie hier een beetje ervaring mee hebben?? Dankjewel alvast voor het lezen :-*

hier ook zo’n rommelaar vanaf het begin eigenlijk , en de enige tip dsie ik kan geven … is niet te veel aan storen :oops:

hoe meer je je er op foccust hoe vervelender het word :oops:



juul krijgt nu nog steeds om 23.00 een fles heel simpel omdat ik er gek van werd dat ze om 3.00 klaarwakker in haar bed zat , hysterisch te gillen omdat ze zin in wat had, dus nu gewoon om 23.00 een fles en hup om 5.30 (ze word wakker van de wekker) krijgt ze er gewoon weer 1 .



ik heb me maanden geergerd en geprobeert om het anders te doen maar zo sliepen we allebei niet en nu pakken we iniedergeval deze uurtjes gewoon allebei rustig :thumbup: