Romantisch uit eten

in Flevoland?



Wie kan me helpen aan een romantisch restaurant in Flevoland. Ik wil mijn man verrassen met een etentje, maar wil niet in een standaard tentje uitkomen.



Alvast bedankt!!



:-*

Eh, tja, waar houden jullie van? Er is zo veel…



Kijk hier eens: http://www.eet.nu/Flevoland (en dan ff verder zoeken, zit vast wel wat tussen :wink: ) Succes en alvast veel plezier en smakelijk eten!

Kijk eens op Urk! Je hebt daar prachtige restaurantjes aan het water! Le Mirage vind ik verre van romantisch overigens Juud… In Meppel kan ik je de Argentijn aanraden. De lekkerste Spare-ribs in Nederland! Mar ja, Das weer geen Flevoland hè?

Dank jullie wel!!



We zijn niet moeilijk, dus alles is het proberen waard, behalve vis! Meppel, is dat niet vreselijk ver??? Het ging me er eigenlijk om dat we niet te lang in de auto hoeven te zitten. Als er iets is met de jongens, dat we dan geen uur onderweg hoeven te zijn…



Ik zat net op de site van de Zeebodem in Urk, ziet er ook wel geinig uit. Iemand daar geweest toevallig??

en anders Seidel in Vollenhove, echt geweldig!! net niet in flevoland!

Seidel, inderdaad ook heel leuk. Chicue en ook niet erg goedkoop!

En Meppel, het is vanuit Emmeloord een minnuut of 20-25. Waar moet U vandaan komen?

Dronten :mrgreen:

oh dan is vollenhove sowieso wel te doen toch?

Euh, geen idee, waar ligt dat :oops: :oops:

is nog geen half uurtje van je af!! ken je Ens/Kraggenburg??

@oessie wrote:

is nog geen half uurtje van je af!! ken je Ens/Kraggenburg??




:oops: :oops: :oops: :oops:



Kom hier niet vandaan…

oke emmeloord dan? Zwartsluis? Meppel? beetje daar tussen in

Ben eruit! Dank voor het meedenken allemaal.



Ik heb gekozen voor dit restaurant in Kampen:

http://www.vismark.nl/index.html



Ik heb er zin in!!!

Judith, voor een volgende keer kun je Harderwijk overwegen he, daar zitten enkele hele knusse eettentjes in de stad

de argetijn zit hier om de hoek :lol: vreselijk lekker maar inderdaad behoorlijk ver weg :mrgreen: (al ist wel de moeite waard hor :thumbup: )

Juud, voor een volgende keer raad ik “Achter de Poorte” in Elburg aan. Zo lekker eten en zo gezellig!! :drool:

We gaan vanavond en ik heb er zin in!! Het is echt een eeuwigheid geleden dat ik samen met Jan uit eten ben geweest. De buuf past op met babyfoon, dus we kunnen in alle rust weg. Om 20.00 uur worden we verwacht :dance: :dance: .



Ik heb alle namen van restaurantjes opgeschreven, je weet maar nooit wanneer we weer eens gaan :mrgreen: :mrgreen:

@catje1977 wrote:

Judith, voor een volgende keer kun je Harderwijk overwegen he, daar zitten enkele hele knusse eettentjes in de stad




Thanks voor je reactie! Ik heb in Ermelo gewoond en heb denk ik alle leuke, knusse eettentjes in Harderwijk al wel gezien :wink: :mrgreen: