rolgordijn kopen

ik had een vraagje

T.ara gaat zometeen op zolder slapen

nu zit daar een raampje in de vorm van een ruit. daar moet en rolgordijn voorkomen, maar dan schuin, waar kun je dat halen of heeft iemand tips.

Jeetje, ik zou het niet weten.

Is het een groot raam? Anders zou je misschien het rolgordijn in de vorm van een ruit kunnen knippen?

Of je hangt hem zeg maar niet tegen het raam aan, maar net erbuiten.

Dus een rolgordijn gebruiken die je normaal gesproken voor een dakraam gebruikt.

Kun je hem niet op zijn breedst gewoon ervoor hangen? Of is het een ruit ivm de punt van het dak?

:think: Eigenlijk zou ik het anders ook niet zo direct weten.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

bij een wooninrichter als decorette kunnen ze aardig wat maatwerk afleveren… ook voor 3 hoek ramen enzo. Maar daar betaal je dan ook voor.

Hier hebben we op de slaapkamer van Niek een rond raam… heel schattig zo’n patrijspoort. Maar onmogelijk daar wat leuks voor te vinden.

We hebben voor een rolgordijn gekozen die heel hoog hangt onder een schilderijplank. Hij kan ver genoeg zakken dat het raam dicht gaat, maar overdag trekken we hem op en is het ronde raam vrij en goed zichtbaar.

Ik heb laatst is bij een of ander woning inrichting programma op tv, wel iets gezien wat ze voor een ruit raam hingen. Volgens mij hadden ze het rolgordijn schuin op gehangen en was het in waaiervorm.

Ik zou eens naar een gordijnboer gaan die er verstand van heeft. Ik denk dat zij jullie wel een tip kunnen geven.

Succes!!

@ Cell: he dat is ook een idee, en het staat idd zo gek nog niet, zal het eens aan mn man laten zien.

zo hebben wij het idd ook maar dan met een ruit

maar wat een leuke kamer.

Er bestaat een systeem dat net zo werkt als een horraam, maar dan gewoon in een rolgordijnsysteem.

Weet dat die er zijn, want mijn nicht had die vroeger op haar kamer.