Ik ga vanavond wokken (lees lekker buiten op de skottel, groente aardappels woksaus en vlees heerlijk!)
Tanisha krijgt alleen nog maar groente. Kan ik haar wat van de roerbakgroente geven? of mag ze dat niet???
Als het gaar is mag ze het volgens mij best wel, maar lijkt me voor haar handiger dat even kort te koken ipv te roerbakken. Tenminste dat is wat ik deed voor Sam.
Jasper at op die leeftijd wel ook gebakken groenten dus dat zou niet uit moeten maken denk ik… Maar in roerbakgroenten zitten wel vaak uien, paprika en andere groenten die wat zwarder verteerbaar zijn. Misschien is het dus een idee om voor haar de wat zachtere groenten eruit te ‘vissen’. Misschien zelfs dingen die ze al gehad heeft :think:
heb nog 2 hamburgers voor mezelf liggen, dus ga broodje hamburger maken … geen zin in koken voor tanisha had ik nog wat over van gister dus ze krijgt dat! Morgen dan maar roerbakgroente denk ik…
Ik zou dan inderdaad zoals eisblume al zegt kijken of er geen ui, prei, kool en dat soort dingen inzitten.
Want dat kun je beter nog niet geven.
weer geen roerbakgroente gehad, gingen bbq-en. Ligt in de vriezer voor een andere keer!