Roerbak vis?

Welke vis, zonder al te veel die specifieke vissmaak (houdt man niet vna, dus geen zalm enzo), is nou goed te roerbakken zonder dat alles uit elkaar valt?

vis zonder een specifieke vissmaak? :lol:



nee snap wel wat je bedoelt haha maar t komt wel grappig uit de hoek



je kunt tilapia, kabeljauw of koolvis gebruiken

en dan apart roerbakken, kort en er op het laatst voorzichtig doorscheppen.



Vis echt mee roerbakken is garantie voor vispuree…



Hier dus altijd eerst de groenten roerbakken, apart in een koekenpan de vis en dan niet te ruig omscheppen, maar met een platte spatel gently omleggen… :mrgreen:

Dan rijst en groenten door elkaar (dat eten wij vaak) en op te laats de vis er tussendoor versieren…



koolvis is trouwens totaal niet stevig.



tilapia, kabeljauw en pangagia/us filet gebruik ik wel vrij veel.



Vis overgaar vind ik persoonlijk niet te nassen… kan je net zo goed vissticks bakken en die er bij doen :shifty:

ik zou voor de kabeljauw gaan denk ik… en dan inderdaad de vis als laatste mee roerbakken :drool:

Ik vind garnalen ook erg lekker bij roerbakgerechten. (niet echt vis)

Met tilapia heb ik dus niet echt goede ervaringen… Garnalen houdt ie ook niet van. Wit vis en dan dus niet te vissig inderdaad :roll: :mrgreen: Apart wokken is een goed idee! Tnx

@~Marion~ wrote:

Met tilapia heb ik dus niet echt goede ervaringen… Garnalen houdt ie ook niet van. Wit vis en dan dus niet te vissig inderdaad :roll: :mrgreen: Apart wokken is een goed idee! Tnx




Geef die man gewoon kip en zeg dat het vis is :roll: :lol:



Tonijn is ook niet zo heel vissig, vind ik en heeft een prima structuur om te roerbakken.

ik zou inderdaad een stuk tonijn kopen. Dan wel vers.



En zeg dan gewoon even niet dat het vis is, kijk maar hoe hij reageert 8)

Tonijn, ook goed idee…


Enneh Geef die man gewoon kip en zeg dat het vis is
:mrgreen: :mrgreen:

Ik weet niet precies waarom je het vraagt maar ik vermoed dat je graag eens vis zou eten zodat je man dat ook lekker vindt.

Dan zou ik je aan willen raden om een vispotje te maken.

Een bechamelsaus met zalm, tilapiafilet en koolvisfilet. Beetje bouillon, knoflook,versgemalen zwarte peper, kruiden, uitje, paprika, venkel en dan serveren met risotto en een lekkere salade.