Roemeens meisje doodgehamerd

AMSTERDAM - Een 18-jarige Roemeen heeft een 5-jarig buurmeisje met een hamer doodgeslagen en daarna seksueel misbruikt. Het stoffelijk overschot werd door hem in een ton gestopt en in een nabijgelegen rivier gegooid. Het lichaam van het kind door voorbijgangers gevonden, meldden Roemeense media dinsdag.

De jongen zou zonder enige aanleiding het huis van het meisje zijn binnengedrongen, waar zij samen met haar grootouders leefde. Die waren op het moment van de aanval niet aanwezig. Hij sloeg en trapte de 5-jarige en bewerkte haar daarna met een hamer. Volgens onderzoekers telt het lichaam van het meisje zeker negentig hamerslagen. Vervolgens zou de jongen seks hebben bedreven met het kinderlijk.

De 18-jarige staat bekend als een agressieve jonge man, die al verscheidene keren bestraft is na geweldpleging tegen zijn ouders en grootouders. Hij is inmiddels aangehouden en heeft een groot deel van de gebeurtenissen bekend. Hij riskeert een levenslange gevangenisstraf.

:wall: :shock: :wall:

:shock: :cry: :cry:

vresselijk.

vind het wel raar dat zo`n klein meisje van 5jr alleen thuis is.

had ook wel kunnen gebeuren dat ze er waren maar vind 5jr wel jong en al alleen.

maar wat vresselijk erg zeg!!!

Denk dat ze daar niet zo nauw kijken met het thuisblijven…

vreselijk zo´n jongen voor zijn leven lang opsluiten!!!

wat walgelijk om zo´n onschuldig meiske wat aan te doen

ik walg hier echt van :cry: :cry:

:cry: :cry: :cry: :cry: wat verschrikkelijk :cry: :cry: :cry: :cry:

@sophie wrote:

Ik vind daar niets vreselijks aan hoor, om hem tot zijn dood op te sluiten?
Ik zou hem onderwijl ook nog een beetje martelen, beetje met een hamer op zn tenen slaan en op zn knieeen en op zn schenen en ga zo maar door, flink pijn laten lijden zo ene! :twisted:

@Rooike wrote:

@sophie wrote:

Ik vind daar niets vreselijks aan hoor, om hem tot zijn dood op te sluiten?
Ik zou hem onderwijl ook nog een beetje martelen, beetje met een hamer op zn tenen slaan en op zn knieeen en op zn schenen en ga zo maar door, flink pijn laten lijden zo ene! :twisted:

Sophie bedoeld het waarschijnlijk anders, namelijk:

'Vreselijk! Zo'n jongen moeten ze voor zijn leven lang opsluiten!'

:wink: :-*

De 18-jarige staat bekend als een agressieve jonge man, die al verscheidene keren bestraft is na geweldpleging tegen zijn ouders en grootouders.

Vraagje: Waarom loopt dit monster nog vrij rond?? :think:

zo’n iemand hoort nooit meer los te komen, hij’s een gevaar voor de maatschappij