Roemeens kind dood na opsluiting in koelkast
BOEKAREST - Een 7-jarig Roemeens meisje is dood aangetroffen in de koelkast in haar ouderlijk huis, nadat zij al twee dagen vermist was. Dat meldde de Roemeense zender PRO TV vrijdag.
Het kind zou uit zichzelf in de koelkast zijn geklommen en kon er niet meer uit. Het gaat om een oud type koelkast dat alleen van buitenaf is te openen.
Volgens de ouders hadden zij op een gegeven moment een ‘vreemde geur’ geroken die uit de buurt van de koelkast kwam. De politie rekent de ouders aan dat zij niet eerder het hele huis hebben doorzocht.
In Roemenië stierf vier jaar geleden ook al een 9-jarige jongen in een koelkast, toen hij zich had verstopt voor zijn vriendjes
:eh: want als ouder zoek je niet stad en land af als een meisje van 7 twee dagen zoek is :eh: :silenced:
Hmm en je komt 2 hele dagen niet in je koelkast ik kom er iedere dag wel meerdere keren in…
:think: ik ging ervan uit dat het een oude koelkast was die ze in de schuur oid hadden staan, niet degene die ze ook daadwerkelijk gebruiken, want dan is het alleen nog vreemder inderdaad… :think:
@eisblume wrote:
:think: ik ging ervan uit dat het een oude koelkast was die ze in de schuur oid hadden staan, niet degene die ze ook daadwerkelijk gebruiken, want dan is het alleen nog vreemder inderdaad… :think:
dat hoop ik dan maar dat hij niet in huis stond.