rode vlekken

Net bij het in bad doen ontdekte ik allerlei rode vlekjes op Leonie haar rug! :o Ze was vandaag al wat chagrijnig, dus als het ‘iets’ is, zou dat een hoop verklaren. Ze is verder niet ziek, geen verhoging (denk ik) en niet verkouden ofzo.

Het zijn kleine, donkerrode rondjes, met erom heen een lichtrode vlek. Weet iemand wat dit kan zijn? Het is te groot en teveel voor muggenbultjes, het zijn geen waterpokken (die herken ik, want die heeft ze al gehad).

(ships, en ik moet morgen de hele dag werken, hoop dat ze er niet ziek van wordt… :? )

Renzo had van de week ook zijn rug vol…echt vol :eh:

Ik gooide het toch maar op muggen terwijl mijn man ook zei dat dat niet kon omdat hij een pyama aan heeft…

Ze zijn wel weg gegaan…hij was ook alleen verkouden…apart…



Later dacht ik bij hem nog aan de kapper,zijn haren waren geknipt dus dacht misschien hebben die haartjes geprikt…maar het waren idd echt rode bultjes met licht rood rondje,kleine plekjes…

Denk tóch gewoon muggen :shifty:

Het waren ook geen muggenbulten, daar waren de rode rondjes te groot voor en de plekken zagen er ook anders uit dan gewone muggenbulten. Bovendien was het een vreemde plek (alleen op de rug, bovenin) en waren het veel bij elkaar (stuk of 15)… :think:

De plekken zijn nu al bijna weg, maar ik weet dus nog steeds niet wat het was. Begin nu wel te denken dat ze daarom zo sjaggie was die dag, ze had natuurlijk gewoon jeuk :oops: . Ik gooi het maar op een allergische reactie, maar waarvan? We hebben niets bijzonders gegeten? :eh:

O nee Renzo had ze verspreid over zijn rug…nu allemaal ingedroogt maar nog steeds wel te zien…vraag me nog steeds af wat het nou was…denk dan toch een minimugje ofzo!?? :eh: