Rode uitslag....

Hoi Meiden,



Even een vraagje.



Sarah krijgt sinds deze week groente (worteltjes) maar ze krijgt er heel erge uitslag van om haar mond.

Het ziet er echt uit als eczeem, moet ik het dan nu stoppen te geven en over een tijdje opnieuw proberen of moet ik even doorzetten en hoort het er een beetje bij en gaat het dan vanzelf over??



Marieke

hoi,



ik weet niet hoe gevoelig de huid van je dochtertje normaal gesproken is? Misschien komt het van het veel afvegen met een lepeltje en doekje…?

Om erachter te komen of het wel of niet van de worteltjes is kun je er even mee stoppen tot de huid weer beter is en dan opnieuw beginnen (met iets anders) en na een tijdje weer worteltjes geven. Zijn er dan weer ineens rode plekken, dan weet je genoeg…



Succes!

Ben erg benieuwd hoe het nu is…lag het aan de wortels?

Leuk dat je dat vraagt…



Maar het ligt idd aan de wortels, zelfs als ik flink wortels heb gegeten lijkt het wel of ze er op reageert (via de BV) maar dat kan ook verbeelding zijn natuurlijk.

Maar na flink testen door het een tijdje niet te doen en toen weer wel kwamen we erachter dat ze er toch wel op reageert en het ook steeds erger leek te worden.



Dus nu tot een jaar maar geen wortels en dan eens zien hoe het gaat.



Marieke