Rode schrale wangetjes

Hallo!



Teun heeft sinds een paar dagen rode wangetjes met pukkeltje erop. Verder op z’n hele lijf niks te zien, het ziet er ook echt uit als “schrale” wangen. Waarschijnlijk dus door die koude, gure wind :think: .



Weten jullie een wonderzalfje? Heb wel Zwitsal op 't wangetje, maar nog meer tips?



Bedankt alvast! Groetjes, Anne

balneum extra vette creme!

gewone vaseline…

ja en dan vooral de witte variant van vasseline. WONDERMIDDEL

Bij action heb je hele grote potten voor weinig :mrgreen:

Weleda weer & wind balsem :thumbup: !

Ja Marite, die heb ik vanmiddag gekocht :thumbup: ! Heb ook de billenzalf van Weleda en dat is superspul! Dus nu lekker vet houden met die weer & wind balsem :thumbup: !



Iedereen bedankt voor het meedenken in elk geval!



Groetjes, Anne

@jet wrote:

ja en dan vooral de witte variant van vasseline. WONDERMIDDEL

Bij action heb je hele grote potten voor weinig :mrgreen:




Die gebruiken wij ook, werkt hier ook heel goed :thumbup:

@Marite wrote:

Weleda weer & wind balsem :thumbup: !




Gebruik ik ook :thumbup: .

vaseline cetomacrogol

kan je bij de apotheek kopen

@snips wrote:

vaseline cetomacrogol

kan je bij de apotheek kopen




Dat wilde ik ook zeggen. Is super spul! :thumbup:

@snips wrote:

vaseline cetomacrogol

kan je bij de apotheek kopen




Gebruiken wij ook :thumbup: Of balneum vette creme. Is hier ook al eerder genoemd geloof ik of niet :think:

gewone vaseline :thumbup:



Of anders rosebud salve, maar die is erg prijzig, en vaseline is wat schrale wangen betreft echt de topper.



Ook heel goed: olijfolie!!

Hier Bepanthen. Is op alle schrale rode plekken fijn :thumbup:

Balneum of vaseline

vaseline cetamacrogol! Marlot heeft een heel gevoelige huid en reageerde op alles heel slecht. Dit spul heeft geen toegevoegde geur of andere stoffen, is heel makkelijk uit te smeren en kost veel minder dan al die andere spullen. Het is overal voor te gebruiken, zelf heb ik mijn handen nu erg kapot en dan werkt dit ook hartstikke goed! Ik vind het echt een uitvinding!

@Marite wrote:

Weleda weer & wind balsem :thumbup: !




Inderdaad ontzettend fijne balsem, ruik ook nog eens heerlijk

Veel mensen maken gebruik van zogenaamde “baby-olie” voor hun baby’s, voor de huidverzorging, en voor seksuele lubricatie, maar meestal het belangrijkste ingrediënt van “baby-olie” is minerale olie die is afgeleid van aardolie. Dit is wat duizenden en duizenden mensen gebruiken op hun baby’s en op hun prive-delen. Is het een wonder dat elke dag meer kankers en ongebruikelijke ziekten worden gevonden bij zuigelingen, kinderen en volwassenen





je kan betere een ander olie gebruiken zoals bv *** Olie

@sil79 wrote:

Veel mensen maken gebruik van zogenaamde “baby-olie” voor hun baby’s, voor de huidverzorging, en voor seksuele lubricatie, maar meestal het belangrijkste ingrediënt van “baby-olie” is minerale olie die is afgeleid van aardolie. Dit is wat duizenden en duizenden mensen gebruiken op hun baby’s en op hun prive-delen. Is het een wonder dat elke dag meer kankers en ongebruikelijke ziekten worden gevonden bij zuigelingen, kinderen en volwassenen





je kan betere een ander olie gebruiken zoals bv *** Olie




hallo,



kun je hier bewijs/een bron voor aangeven?

om dit zo te plaatsen hier vind ik een beetje raar

je kan mensen zo “angstig” maken om of voor niks

daarnaast krijg ik het idee dat je op deze wijze reclame probeert te maken voor olie van een bepaald merk.

merknaam is derhalve dan ook verwijderd.

@hedwich wrote:

@sil79 wrote:
Veel mensen maken gebruik van zogenaamde “baby-olie” voor hun baby’s, voor de huidverzorging, en voor seksuele lubricatie, maar meestal het belangrijkste ingrediënt van “baby-olie” is minerale olie die is afgeleid van aardolie. Dit is wat duizenden en duizenden mensen gebruiken op hun baby’s en op hun prive-delen. Is het een wonder dat elke dag meer kankers en ongebruikelijke ziekten worden gevonden bij zuigelingen, kinderen en volwassenen





je kan betere een ander olie gebruiken zoals bv *** Olie




hallo,



kun je hier bewijs/een bron voor aangeven?

om dit zo te plaatsen hier vind ik een beetje raar

je kan mensen zo “angstig” maken om of voor niks

daarnaast krijg ik het idee dat je op deze wijze reclame probeert te maken voor olie van een bepaald merk.

merknaam is derhalve dan ook verwijderd.




Ik ben blij dat jij er wat van zegt, want ik wilde het vanavond ook al doen. Ik heb gegoogled en heb (nog) geen bronnen gevonden die zoiets bevestigen. Wel las ik veeeeeeeeeel meningen. Een onderbouwing zou fijn zijn…



Ik vond het zo’n :eh: reactie…



En zeggen dat het niet zo gek is dat mensen tegenwoordig vaker kanker krijgen en rare ziektes… :hand:

txx lous



ben het met je eens hoor, is makkelijk om zo’n uitspraak te doen zonder onderbouwing



maar we hebben al door, door goed te zoeken, dat dit een slinke manier is, om reclame te maken voor een bepaald merk…