Robijntje beer

Pas geleden kreeg je bij Robijn wasverzachter een schattig beertje cadeau. Dochterlief heeft deze in haar armen gesloten maar afgelopen week bij de wintersport kwijt geraakt.



Heeft iemand ook deze knuffel en doet er niets mee?

Ik zou 'm graag overnemen!

Zou gewoon een mailtje sturen naar robijn.



Volgens mij krijg je er dan wel een op gestuurd.

Helaas kreeg ik daar een heel klantonvriendelijk mailtje dat ik de acties maar in de gaten moest houden…



Dus als iemand er nog eentje heeft :pray:

heb je een plaatje?

@veertje wrote:

heb je een plaatje?






Tis gewoon het beertje van Robijntje, dus die uit de reclame maar dan in het echt.



Deze waarschijnlijk:









Ze geven echt zomaar niet iets weg, je kan er weer voor gaan sparen.

Lekker klantvriendelijk… voor een kindje wat een beertje kwijt is geraakt, niet eentje toesturen :?

Heb je toevallig al op MP gekeken? Daar staan ook een paar advertenties van diverse Robijnbeertjes op. Beetje jammer idd van Robijn dat ze dat niet doen :snooty: Succes met je zoektocht, waardeloos als je kind haar favoriete knuffel verliest :hug: :hug:

Als deze het is met een oranje trui kan ik je misschien verblijden, maar laat het eerst even weten voor ik de dozen in duik :wink:

Syl, als je zou kunnen kijken heel graag!



Anders ga ik nog wel even zoeken op mp, alleen daar

willen mensen ook de hoofdprijs…

ik heb nog robijnbeertje liggen maar deze is helemaal wit met beige voetjes,handjes en neus.is 20 cm groot en al heel oud zeker jaar of 15 niet meegespeeld zit al jaren in doos als het wat is mag je hem zo hebben.

maar is niet dezelfde als de foto zn tegen verzendkosten of ophalen.

@dolfijntje12 wrote:

Syl, als je zou kunnen kijken heel graag!



Anders ga ik nog wel even zoeken op mp, alleen daar

willen mensen ook de hoofdprijs…




Komt goed ik ga voor je kijken!!!

ik heb deze geloof ik wel in een handpop…

Pitje, bedankt voor je aanbod maar het gaat echt om het beertje.



Syl, heb je 'm al gevonden??

Volgens mij heb ik dat beertje van de foto ook liggen. Zat bij een doos van een winkel toen ze geboren waren.



Zal straks even een foto maken.

Ik heb hier ook zo’n robijn beertje liggen (en ook zo’n handpop :lol: )



Stuur maar een pb als je hem wilt hebben. Mag weg tegen verzendkosten.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ik moet even zoeken maar volgens mij heb ik er zo een op me zolder liggen maar die heeft een oranje truitje aan geloof ik!!



heb je nog intresse eigenlijk of had je m al gevonden!

Vroeger was mijn dochtertje ook helemaal gek van haar Robijntje beer… Toentertijd heb ik op MP een advertentie gezet waarna ik er 4 gratis op kon halen.

Makkelijk, heb er 1 op het dagverblijf gelegd, 1 bij oma en opa en 1 bij de andere oma en opa. En eentje als reserve beer (die wisselde ik regelmatig om in haar bedje zodat ze er allemaal even smoezelig uit gingen zien)



Je moet wel een beetje opletten of de beren wel de goede zijn.

Robijn heeft namelijk regelmatig dit soort akties en elke keer verschillen de beertjes iets.

De beren die ik heb zijn net ietsje anders.

Ik heb er twee, precies die je bedoelt en helemaal onbesnuffeld… Moet ze alleen even ongezien uit de knuffelbak toveren!