wie kijkt??
Gebaseerd op de boeken van Tess gerittsen!!
Goeie Serie!!!
Ik vond die namen al zo herkenbaar.
Ik ga morgen eens bij uitzendinggemist kijken…
Ik weet niet of het is op uitzending gemist…
Er komt zo een 2e serie…
MAar het is echt reuzeeeeeeee spannend :shock:
:thumbup: thanks! Nu weet ik wat ik zo ga kijken :dance:
Helaas dus deel 1 gemist, maar ach…
Zeker kijken het is een steengoede serie, Loek en ik wachten met smart op seizoen 2 :mrgreen:
Ik zag het van de week ook in de krant bij mijn ouders staan.
Ik blij! Ik vind de boeken van Tess helemaal geweldig!!! :thumbup:
Er stond dat het op Nederland 1 zou komen…
Kijk ik bij hun in de gids… komt het op Net5… maar dat kan ik hier niet ontvangen :wall:
Maar als het goed is heeft ons pap het opgenomen… dus ga het van de week wel een keer bij m’n ouders zitten kijken
Ik wilde gaan kijken maar helemaal vegeten :roll:
:dance: 't is echt leuk!! Vind 't alleen tot nu toe niet bepaald spannend, maar misschien komt dat nog?
Eindelijk weer eens iets leuks op tv zaterdagavond
:dance: en morgen weer Medium, en volgende week zondag om half 10 ook weer een leuke serie!
@Jiska wrote:
:dance: 't is echt leuk!! Vind 't alleen tot nu toe niet bepaald spannend, maar misschien komt dat nog?
Eindelijk weer eens iets leuks op tv zaterdagavond![]()
Nee nu valt hij idd een beetje mee.
Maar de eerste aflevering was echt knal goed man!!!
Vind t niks. Mis cold case…
:?
Hebben het hier ook gekeken! Was tof!
ik heb ook gekeken, maar vind cold case ook leuker…
ik heb alleen het (blijkbaar) 2e deel gezien… maar ach… ik volg nog wel meer van die series… (alleen medium niet… vind ik niet echt meer leuk…)
btw cold case komt later op de avond nog steeds…
:wall: :wall: :wall: had nou niemand even kunnen zeggen dat seizoen 2 alweer een poosje bezig is???
:roll: ik dacht dat vandaag aflevering 1 van het 2e seizoen kwam… nee hoor, is 't al aflevering 3 :roll: dus maar opnemen en dan 1&2 ergens online vandaan gaan toveren :mrgreen:
Ik kijk bewust niet, heb alle boeken gelezen en volgens mij kan de serie het daar niet bij halen. Ik zag bij de voorstukjes dat de dames er al heel anders uitzien dan in de boeken, vind ik dan weer jammer :?
ik ook , vorig seizoen ook gezien! leuke serie!
word overigens snachts herhaald :thumbup:
@Marieke_5000 wrote:
Ik kijk bewust niet, heb alle boeken gelezen en volgens mij kan de serie het daar niet bij halen. Ik zag bij de voorstukjes dat de dames er al heel anders uitzien dan in de boeken, vind ik dan weer jammer :?
Je moet de boeken inderdaad loslaten, met Rizzoli&Isles lukt me dat, ik kan dat dan weer niet met Dexter en True Blood, daarvan vind ik de boeken weer véél leuker.
Loskoppelen met deze serie lukt wel omdat er niet genoeg overeenkomsten zijn met de boeken, de serie is echt heel erg leuk.
@~Melanie~ wrote:
@Marieke_5000 wrote:Ik kijk bewust niet, heb alle boeken gelezen en volgens mij kan de serie het daar niet bij halen. Ik zag bij de voorstukjes dat de dames er al heel anders uitzien dan in de boeken, vind ik dan weer jammer :?
Je moet de boeken inderdaad loslaten, met Rizzoli&Isles lukt me dat, ik kan dat dan weer niet met Dexter en True Blood, daarvan vind ik de boeken weer véél leuker.
Loskoppelen met deze serie lukt wel omdat er niet genoeg overeenkomsten zijn met de boeken, de serie is echt heel erg leuk.
Eens voor wat betreft Rizolli & Isles; loslaten lukt hier heel makkelijk. Herken er bijna niks van de boeken uit, en dat is niet storend.
Wat ik wel gruwelijk irritant vind is Bones. Ik kijk 't wel zo nu en dan, maar ik las de boeken al veel eerder en dan valt de serie toch wel heel erg tegen. Ze wordt zo anders neergezet, en daar irriteert het mij :oops:
En grappig: ik vind Dexter de serie juist briljant en heb nÃks met de boeken :silenced: ben ooit aan 1 begonnen maar werd helemaal kriegel van ‘De duistere passagier’ die je op iedere pagina tegenkomt :silenced:
@Jiska wrote:
@~Melanie~ wrote:@Marieke_5000 wrote:Ik kijk bewust niet, heb alle boeken gelezen en volgens mij kan de serie het daar niet bij halen. Ik zag bij de voorstukjes dat de dames er al heel anders uitzien dan in de boeken, vind ik dan weer jammer :?
Eens voor wat betreft Rizolli & Isles; loslaten lukt hier heel makkelijk. Herken er bijna niks van de boeken uit, en dat is niet storend.
Wat ik wel gruwelijk irritant vind is Bones. Ik kijk 't wel zo nu en dan, maar ik las de boeken al veel eerder en dan valt de serie toch wel heel erg tegen. Ze wordt zo anders neergezet, en daar irriteert het mij :oops:
En grappig: ik vind Dexter de serie juist briljant en heb nÃks met de boeken :silenced: ben ooit aan 1 begonnen maar werd helemaal kriegel van ‘De duistere passagier’ die je op iedere pagina tegenkomt :silenced:
Echt? Ik geniét van de dark passenger en ondanks de gruwelijkheden in de boeken wordt het met zoveel humor omschreven allemaal.
Zoontje van Rita, Cody heeft ook een duistere passagier, echt lachen hoe zijn opvoedkunsten dan naar boven komen
Mijn man volgt de serie, ik kijk af en toe mee maar de serie haalt het voor mij echt niet bij de boeken.
Datzelfde heb ik met True blood, manlief volgt het wel maar ik krijg last van plaatsvervangende schaamte of zo als ik zie wat ze met de verhaallijnen gedaan hebben, heel stom, de boeken zijn zó ontzettend sexy, humoristisch en slim terwijl de serie (in mijn ogen dan) veel meer op sex, soap en sensatie gericht is.