Op de camping loopt een riviertje, Ze kunnen hier dammen bouwen, met banden vanaf enz. wat voor schoenen zijn dan handig? Voor de kids en voor mezelf? 2 jaar geleden hadden we van die plastic waterschoentjes uit nood en ik gewoon teenslippers… Haha! Die waterschoentjes vond ik niet handig, gedoe met gespjes en er komen steentjes in door openingen en in de zool. Wat dan? Teva’s? Of is dat niet handig met evt scherpe stenen/rotsen? Surfschoentjes? Voor de kids is het belangrijkste, maar ik zal ook door de rivier gaan verwacht ik.
Iemand riviertjes ervaring?
Ik zou voor die dichte surfschoentjes gaan.
Makkelijk zelf aan/uit te doen, en ze zijn dicht!
Waar gaan jullie naar toe? Klinkt idylisch
Wij hadden vorig jaar ook een riviertje op de camping ik had voor mijn kinderen wel tevas gekocht maar dan met een dichte neus. Dus gewoon een sandaal als het waren maar dan nog met een extra stukje aan de voorkant. Ik zou ze zo weer kopen.
Dichte surfschoentjes zou ik ook doen.
Teva schoentjes.
Zit ook een hele goede anti-slip onder,
de bandjes zijn door de zool gestikt.
google maar eens op het www.
Gewone surfschoentjes kan ook best hoor!! een paar geleden waren wij op vakantie naar spanje en daar had je een zandstrand en aan de andere kant rotsen enz…was heel goed te doen met gewone surfschoentjes.
En ja die plastic waterschoentjes zijn echt niks voor buiten water er gaat van alles doorheen.
Ik zou ook voor surfschoentjes gaan. Hebben best een redelijk zooltje en je houdt nog iets van ´feeling´ met de bodem, wat ik zelf juist prettig vind als de bodem onregelmatig en glad is, zoals met stenen ed in het water.
Wij zaten in de dordogne aan een riviertje en die surfschoentjes waren drie keer niks en waterschoentjes teveel gedoe. Dus hebben ze vooral de Teva’s aangehad bij de rivier. Die bleven het beste zitten en deden geen zeer. Ze hebben er heerlijk mee gespeeld in de rivier.
TEVA!!!
k dacht… zal nog wat toelichting geven. Mijn ouders hebben een boerderij, water, stenen etc etc… het bevalt prima. steen op teen helpt ook geen surfschoentjes bij een aan.
Teva gaat niet uit, ook al zit je schoen vast in de blubber, je mikt ze in de wasmachine en daarnaast spelen kan ook pirma met die dingen, onze oudste wil graag birckenstocks dus krijgt die, maar van jongs af aan, sinds ze loop theeft ze deze teva’s en ze bevallen prima!!
heb evt nog wel een paar voor je om over te nemen… gezien de leeftijd… geen idee. of het zo is
Ze hebben hier idd ook altijd teva’s. De simpele versie zeg maar, welbekende aardbeitjes Moet zeggen dat nu de oudste ouder wordt ze ze niet meer draagt, alleen op vakantie soms. Zij draagt toch vooral havaianas en gewone kipling sandalen. Teva heeft ze thuis ook niet aan, alleen dus af en toe op vakantie. Jongste heeft wel veel teva gedragen afgelopen 2 jaar, thuis en op vakantie, ideaal. Komt misschien ook wel doordat oudste al maat 31 heeft inmiddels, vond ze vorig jaar ook niet mooi.
rhode We gaan naar camping hirondelle in menglon, ff googlen! Leuk zwembad, schitterende plaatsen, riviertje, waterspeeltuin… helemaal leuk hoop ik!
Konijn, afgelopen teva’s ook 2e hands gekocht, dusse wat heb je in de aanbieding? Kleur, maat? Moet even kijken hoe die van vorig jaar zitten, denk dat ze allebei aan nieuwe toe zijn. Laat maar weten!
als ik ze op zolder tegenkom zet ik ze op de foto, volgens mij maat 27 ongeveer, ivm de amerikaanse maten
meisje, gewerkt roze bandjes, wel de brede bandjes, die vind ik helaas niet zo super, en onze uk wil birckenstocks, dus opgelost probleem
hmm… lees nu nog eens goed, maar dan heeftje oudste een grote voet ofniet? of is diehelemaal groot? of heeeft de mijne gewoon kleine voeten?
Onze oudste zit al aan 31 Jongste 26/27, maar wil wel echt smalle bandjes, dusse thanks!
Die kiplings zijn trouwens ook soort birkenstoks, maar dan achter dicht, makkelijker voor jonge kids.
@wieniex wrote:
Onze oudste zit al aan 31 Jongste 26/27, maar wil wel echt smalle bandjes, dusse thanks!
Die kiplings zijn trouwens ook soort birkenstoks, maar dan achter dicht, makkelijker voor jonge kids.
ik snap het hoor! ik vind die brede bandjes nog steeds niet mooi. Oke… goede tip. Ik moet sowieso op zoek omdat ze een erg smalle voet heeft. Ik vrees denk ik dat ik wel weer uitkom bij teva…
succes met zoeken! dan ga ik in elk geval de zolder niet meer op
Ik denk nu idd aan teva’s. Onze meiden hebben van die smalle voetjes, vraag me echt af of ze zó’n schoentje niet zo verliezen. Denk dat ik zelf wel voor waterschoenen ga, maar weet het ook niet zo vooraf.
Ik zou gaan voor surfschoentjes
Ik zag van de week bij de van haren dichte plastic waterschoenen… Die leken mij zelf ook wel handig
Of gewoon een stel goedkope gympies?
Ik denk puur aan de steentjes takes etc die tussen de zool en het voetbed terecht kunnen komen
Als kind op schelpenstrand veel op gympies te water gegaan omdat idd in die gewone waterschoentjes die steentjes kwamen t zitten en dat deed gewoon pijn en de gedachte terug aan hoe vaak ik wel niet die krengen hen aan en uitgetrokken als kind omdat er weer eens een steentje onder me voet of tussen me tenen zat…
Gympies spoelde mijn moeder gewoon en hing ze te drogen… Later in een hoeslaken de droger in
Maar dat moet je ook maar net voor handen hebben natuurlijk
Laatste dag van de zomervakantie mikte we ze gewoon de container in.
Waren ze ook wel helemaal afgedragen
Ja, die bij van haren heb ik ook gezien, ga ze denk toch halen. Ik vraag me nu alleen af wat ik voor mezelf zal doen en of die plastic dingen goed vast blijven zitten. Je hebt ook rubberen versies met eeen trekkoord aan de achterkant, maar ik heb geen zin om er heel veel geld aan uit te geven…