Ritsen in het verkeer...

@Tamma wrote:

Maar vanmorgen reed ik op een knooppunt, er daar moest ook geritst worden. Die miep voor mij hield zóveel ruimte tussen haar en haar voorganger dat er wel een stuk of 6/7 auto’s tussen gingen.

Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel irritant hoor. Kun je wel galant zijn, maar opschieten doet het al niet in een file, en zo helemaal niet natuurlijk.




Ja je kunt ook overdrijven :roll:

Hier een aantal websites voor wie wil lezen hoe je moet ritsen. Het zijn Belgiese paginas maar gelden ook gewoon voor nederland :wink:



http://nl.wikipedia.org/wiki/Ritsen



http://users.telenet.be/ritsen/





Ik vind het echt iritant! Ik bedoel mensen doen gewoon echt gevaarlijke dingen! Ik snap niet dat na zoveel tijd er nog steeds zoveel fouten gemaakt worden met ritsen.



En idd! parkeergarages zijn ook zo iets :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

@jet wrote:

ja erg irritant. van die mensen die half op ene en half op andere baan gaan rijden omdat ze niet willen dat je erlangs gaat…

Als ik naar werk rij, moet ik ook altijd ergens ritsen, en ho maar dat ze je ertussen laten he… Gewoon neus aan neus gaan rijden met voorganger om zo maar geen ruimte te maken voor de ritser :wall: .

Ik doe tegenwoordig gewoon mijn knipperlicht aan en ga demonstratief insturen naar rechts, dan moeten ze me er wel tussen laten…




ooh dat half op de baan rijden he! LEVENSGEVAARLIJK ! echt niet normaal! :wall: :wall: :wall: Meestal duw ik mijn nues er ook tussen hoor. Waar ik hoor tussen te gaan trouwens wel. Maar het is gewoon gekkewerk.



Hier moet eens een heel grote campagne over komen ofzo …



nog een :roll:



MAar ik ben mijn eigen begonnen! Ik heb al met mijn ouders gepraat, die deden het ook fout :wink: en die zijn nu ook al ‘converted’ al mijn vrienden en kennisen zijn er op aangesproken! :lol: :lol: :lol:



Jah, change the traffic one step at the time? :lol:

Het is ook sterk afhankelijk in welke auto je rijdt.



Rij ik in mijn vriendelijke rode Italiaanse cabrio dan laat iedereen me er tussen al dan niet vriendelijk lachend.



Rij ik in mijn dikke zwarte Duitse monster dan lijken ze allemaal jaloers oid en moet ik moeite doen om er tussen te “mogen”.

echt?



Ik rij een familie Volve S40 en ik kom er nog niet tussen :lol: Met of zonder glimlach :mrgreen:

Ik kom er altijd tussen… mannen krijgen een knipoog en een glimlach… vrouwen een middelvinger… :thumbup: :lol:

@faizaa wrote:

Ik kom er altijd tussen… mannen krijgen een knipoog en een glimlach… vrouwen een middelvinger… :thumbup: :lol:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



had ik niet verwacht van je meid :wink:



Foei volgende keer geen knipoog voor jou :wink: hehehe

@faizaa wrote:

Ik kom er altijd tussen… mannen krijgen een knipoog en een glimlach… vrouwen een middelvinger… :thumbup: :lol:






:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@ruud wrote:



Rij ik in mijn dikke zwarte Duitse monster dan lijken ze allemaal jaloers oid en moet ik moeite doen om er tussen te “mogen”.






Zal ik een keertje meegaan :mrgreen: :stuck_out_tongue: … doe mijn haren los… gaat t allemaal veel soepeler… echt… :lol:

Bar, Jildau…



Of t moet een vrouwen-vrouw zijn… maar dat zie je niet he… aan de buitenkant… :mrgreen:

Moesten we maar eens proberen Fai, ik pb wel als ik een keer echt in de buurt ben. 8)



Ennuh je lange haren los in een cabrio? Dat wil je echt niet. :naughty:

@faizaa wrote:

Bar, Jildau…



Of t moet een vrouwen-vrouw zijn… maar dat zie je niet he… aan de buitenkant… :mrgreen:




Toch niet he hahhaa.



Tja inritsen…

In mijn geval hangt af van met wie ik mee rijd hoe vlot het gaat :mrgreen:

@faizaa wrote:

Bar, Jildau…



Of t moet een vrouwen-vrouw zijn… maar dat zie je niet he… aan de buitenkant… :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Goed kijken de volgende keer je een grijze volvo s 40 ziet :lol: :lol: :lol:

@ruud wrote:

Moesten we maar eens proberen Fai, ik pb wel als ik een keer echt in de buurt ben. 8)



Ennuh je lange haren los in een cabrio? Dat wil je echt niet. :naughty:






Ik doe natuurlijk zo’n geweldig zwart sjaaltje met witte bolletjes om, snap je wel…

@Formally known as Vuegje wrote:

@faizaa wrote:
Bar, Jildau…



Of t moet een vrouwen-vrouw zijn… maar dat zie je niet he… aan de buitenkant… :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Goed kijken de volgende keer je een grijze volvo s 40 ziet :lol: :lol: :lol:






Dan zie ik waarschijnlijk alleen het nummer bord en denk ik: grrrr… een Belgiqueske… :evil: :evil: :evil: :mrgreen:



Jildau, waarom… waarom ligt het eraan met wie je bent? :angel:

@faizaa wrote:

@ruud wrote:
Moesten we maar eens proberen Fai, ik pb wel als ik een keer echt in de buurt ben. 8)



Ennuh je lange haren los in een cabrio? Dat wil je echt niet. :naughty:






Ik doe natuurlijk zo’n geweldig zwart sjaaltje met witte bolletjes om, snap je wel…






Ohhhh in Grace Kelly style? Dan komt het vast goed…



Hmmmm misschien moet ik ook gewoon standaard zo’n sjaaltje om doen? :think: :think:

@ruud wrote:

@faizaa wrote:
@ruud wrote:
Moesten we maar eens proberen Fai, ik pb wel als ik een keer echt in de buurt ben. 8)



Ennuh je lange haren los in een cabrio? Dat wil je echt niet. :naughty:






Ik doe natuurlijk zo’n geweldig zwart sjaaltje met witte bolletjes om, snap je wel…






Ohhhh in Grace Kelly style? Dan komt het vast goed…



Hmmmm misschien moet ik ook gewoon standaard zo’n sjaaltje om doen? :think: :think:




Offcourse in Grace Kelly style… :inlove:



Jij een sjaaltje… om al dat haar in model te houden zeker… :silenced: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:
@faizaa wrote:
Bar, Jildau…



Of t moet een vrouwen-vrouw zijn… maar dat zie je niet he… aan de buitenkant… :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Goed kijken de volgende keer je een grijze volvo s 40 ziet :lol: :lol: :lol:






Dan zie ik waarschijnlijk alleen het nummer bord en denk ik: grrrr… een Belgiqueske… :evil: :evil: :evil: :mrgreen:



Jildau, waarom… waarom ligt het eraan met wie je bent? :angel:




Zelf geen rijbewijs he haha

Tja de 1 duwt de auto er gewoon tussen, de ander wacht netjes af tot er ruimte word gegegeven…

Van een ander … weet ik dat nog niet :angel:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@faizaa wrote:

Jij een sjaaltje… om al dat haar in model te houden zeker… :silenced: :mrgreen:




who0aoaooaoaoaa ik kom niet meer bij :lol: :lol: :lol:



Maar ik denk zeker dat het te maken heeft met model auto en of je een vrouw of man hebt die je voor moet laten gaan.

Vrouwen het lijkt wel een machtsspelletje :roll: