O, wat irritant. Ik heb een ribfluwelen broek aan en aangezien ik iets ben aangekomen schuiven mijn benen steeds langs elkaar en hoor je me ritselen (best hard)… Ik ben op kantoor, dus kan me niet even omkleden. :wall:
Oh niets van aantrekken Of blijven zitten :lol:
ja, blijven zitten, dat doe ik dan maar.
Ik heb ook al geprobeerd niet met mijn benen te schuren, maar dan loop ik als meneer wijdbeens, en dat ziet er echt niet uit :mrgreen:
@meisje1974 wrote:
ja, blijven zitten, dat doe ik dan maar.
Ik heb ook al geprobeerd niet met mijn benen te schuren, maar dan loop ik als meneer wijdbeens, en dat ziet er echt niet uit :mrgreen:
:lol:
Tja, dan zit er niks anders op dan blijven zitten

zie het ook zo voor me :lol:
Voor mij heel bekend want ben zelf aan de stevige kant en heb dat geschuur ook. Met spijkerbroeken geen last van, maar wel met de zomerbroeken.
Irritant he! Met zomerbroeken heb ik er geen last van. Wel als ik een rokje draag en een stuk wil wandelen. Dat gaat niet samen. toen ik nog zwaarder was kon ik nog niet eens een klein stukje wandelen, dat gaat nu wel.
oja irritant !
djzt djzt djzt , hier dus geen ribbroeken meer ! :mrgreen: :lol:
Je kan ook die broek uit trekken? :oops: (grapje).
Maar irritant is het wel ja. Veel blijven zitten ja.
Maar bedenk wel, bij jezelf zie en hoor je altijd veel meer dan anderen van je merken!
Laatst nog over een onderzoek gelezen, geen mens die ziet dat jij een ‘bad hair day’ hebt, terwijl jij je misschien vreselijk voelt.
Dus kan zomaar zijn dat het niemand opvalt hoor! :thumbup:
@Marlous79 wrote:
Maar bedenk wel, bij jezelf zie en hoor je altijd veel meer dan anderen van je merken!
Laatst nog over een onderzoek gelezen, geen mens die ziet dat jij een ‘bad hair day’ hebt, terwijl jij je misschien vreselijk voelt.
Klopt, dat is ook zo.
Maar geloof me, dit is echt wel te horen hoor. Zeker in een kamer waar iedereen stil aan het werk is. Ik ga nu lunchen. gezellig ritselen in het bedrijfsrestaurant :mrgreen:
@meisje1974 wrote:
@Marlous79 wrote:Maar bedenk wel, bij jezelf zie en hoor je altijd veel meer dan anderen van je merken!
Klopt, dat is ook zo.
Maar geloof me, dit is echt wel te horen hoor. Zeker in een kamer waar iedereen stil aan het werk is. Ik ga nu lunchen. gezellig ritselen in het bedrijfsrestaurant :mrgreen:
:lol: :lol:
dag is bijna voorbij en de broek gaat helemaal onder/achter in de kast voor noodgevallen :mrgreen:
Zo heb ik een paar van die knerpschoenen. Op de vloer van mijn werk hoor je je zelf de hele tijd knerpend lopen. Trek ik dus nooit meer aan naar mijn werk.
Mijn man had het geniale idee om aan de binnenkant van de broekspijpen een stuk uit te knippen zodat de pijpen niet meer tegen elkaar schuiven --> weg ritselen. jaja… :mrgreen:
ohhh… hahahahaa… zo heb ik 1 spijkerbroek die niet matched met mijn fietszadel… als ik die aanheb en ga fietsen dan plakt hij als het ware aan mijn zadel en hoor je bij elke trapbeweging “knerp knerp knerp” verschrikkelijk! :shifty: :lol:
En 1 zo’n bengaline broek… die ritselt ook, maar niet hard… :mrgreen:
@meisje1974 wrote:
Irritant he! Met zomerbroeken heb ik er geen last van. Wel als ik een rokje draag en een stuk wil wandelen. Dat gaat niet samen. toen ik nog zwaarder was kon ik nog niet eens een klein stukje wandelen, dat gaat nu wel.
Voor onder een rokje is een slidingbroek, die bij voetbal onder de broek gedragen wordt, ideaal!!! Gewoon te koop bij een sportwinkel en XL voor mannen, past gerust maat 48 in

Gewoon de hele zomer rokjes en jurkjes dragen! I love it :mrgreen:
@GhanaGirl wrote:
@meisje1974 wrote:Irritant he! Met zomerbroeken heb ik er geen last van. Wel als ik een rokje draag en een stuk wil wandelen. Dat gaat niet samen. toen ik nog zwaarder was kon ik nog niet eens een klein stukje wandelen, dat gaat nu wel.
Voor onder een rokje is een slidingbroek, die bij voetbal onder de broek gedragen wordt, ideaal!!! Gewoon te koop bij een sportwinkel en XL voor mannen, past gerust maat 48 in
Gewoon de hele zomer rokjes en jurkjes dragen! I love it :mrgreen:
O, dat is handig zeg. Ik heb maat 38/40. Niet zo groot zou je zeggen, maar ik ben 1,50 met korte stevige benen, dus ik heb er toch wel degelijk last van en dan is zo’n broekje een goed idee! Dank voor de tip.