Ritme verandert

Het ritme is hier ineens verandert, het lijkt wel of Liënne steeds vaker komt voor voeding terwijl het (naar mijn idee) juist minder zou moeten worden.

Eerst kwam ze om de 3 a 4 uur, maar sinds een paar dagen komt ze nu om de 2 a 3 uur. Ze slaapt 's nachts soms door maar niet altijd.

Is dit normaal en hoe kan ik er weer voor zorgen dat het weer terug gaat naar het oude ritme???

Wat ik me trouwens ook steeds afvraag is vanaf wanneer je moet gaan rekenen (wat tijd betreft) vanaf het aanleggen of vanaf dat je klaar bent met voeden. Ik ben tot nu toe uit gegaan van de tijd van aanleggen…

Ik vind het geven van BV geweldig, maar ik wordt er soms ook erg onzeker van… :wall:

tijd van aanleggen hou je aan.

waarschijnlijk gewoon een paar regeldagen en/of een sprongetje

zullen er nog vele volgen…gewoon go with the flow en NIET op de kok kijken :wink:

onzeker is niet erg, vertrouw maar op je uk, die weet wel wat ze nodig heeft :inlove:

succes :hug:

@Hoop wrote:

Het ritme is hier ineens verandert, het lijkt wel of Liënne steeds vaker komt voor voeding terwijl het (naar mijn idee) juist minder zou moeten worden.

Eerst kwam ze om de 3 a 4 uur, maar sinds een paar dagen komt ze nu om de 2 a 3 uur. Ze slaapt 's nachts soms door maar niet altijd.

Is dit normaal en hoe kan ik er weer voor zorgen dat het weer terug gaat naar het oude ritme???

Wat ik me trouwens ook steeds afvraag is vanaf wanneer je moet gaan rekenen (wat tijd betreft) vanaf het aanleggen of vanaf dat je klaar bent met voeden. Ik ben tot nu toe uit gegaan van de tijd van aanleggen…

Ik vind het geven van BV geweldig, maar ik wordt er soms ook erg onzeker van… :wall:

hetzelfde verhaal waar ik meezit nu! ze sliep drie weken door! nu komt ze snachts weer om twee, vijf en zeven uur :shock: overdag… zat er net ritme in… pfff… helemaal niks meer!

vannacht eft ze weer doorgeslapen! na dik anderhalve week… dus ik denk dat het wel weer goed komt hoor! ikhb gwoon aangelegd… aangelegd en nog eens aangelegd!

@Guusje wrote:

zullen er nog vele volgen…gewoon go with the flow en NIET op de kok kijken :wink:

Luister maar niet naar Guusje hoor... je mag wel op KOK kijken :wink:

:lol: :lol: :lol:

Hoi!

Het kunnen heel goed regeldagen zijn. Je dochter heeft besloten dat ze méér melk wil en door vaker te vragen voert ze de productie op. Als je vaak aanlegt en op verzoek voedt, gaat je productie zich aanpassen, je gaat meer melk maken en als het goed is stabiliseert het zich na een dag of wat. Je kunt dit helpen door voldoende rust te nemen en zelf genoeg te drinken.

Probeer niet teveel op de klok te kijken, schema’s zijn iets dat wij mensen bedacht hebben, kindjes hebben daar geen weet van en zelfs als, dan konden ze toch nog geen klok kijken :wink:

Hier vind je nog wat info:

Dank je wel voor de antwoorden!

Hier kan ik wel wat mee!

Liefs,

Hoop

@Affie wrote:

@Guusje wrote:

Luister maar niet naar Guusje hoor... je mag wel op KOK kijken :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wat een onzekerheden kun je hebben hè! Ik zit er nu ook middenin hoor. Helaas wordt dat niet per definitie minder als je kindje ouder wordt. :?

Succes ermee!