Ringtone?

Wat voor ringtone hebben jullie?



Ik heb een lachende baby, ik word er helemaal vrolijk van. Ik heb hem al heeeel erg lang, maar nu zag ik dat je hem via tv kon bestellen en nu is hij niet meer orgineel. Zit dus te twijfelen of ik weer over moet gaan naar diegene daar voor (shut up van huppeldepup :think: )…



En jullie?

:mrgreen: weet echt niet eens hoe dat werkt…



Volgens mij kan ik dat niet eens op mijn telefoon zetten…Ik heb een oude nokia…



(maar ik wil heel graag een nieuwe telefoon…een roze… 8) :mrgreen: )

Ik heb er een jumpnummer op staan: Patrick Jumpen met Holiday

Ik de gewone nokia ringtone, op mijn vorige tel. had ik een ouderwets rinkelend toestel :slight_smile:

Ik wil soms nog wel eens een muziek hit van het moment te downloaden via mijn profider maar dat verveelt zo snel

Ik heb al heel lang Phil Collins - You can’t hurry love als beltoon. Die hoor ik namelijk meteen, heb wel eens gewisseld maar dan ben ik altijd te laat :mrgreen:

Dont stop the music van Rhianna, vind ik een heeeeerlijk nummer :thumbup: .

carnavalfestival uit de efteling :mrgreen:

En als ik een sms-je krijg dan heb ik de lachende baby :mrgreen:

( beide heb ik ookal tijden en op mijn werk weten ze nu ook meteen dat ik het ben :lol: 8) )

Ik heb “Personal Jesus” (Reach out and touch me) van Depeche Mode er op staan.

Peter en de Wolf :mrgreen:

op dit moment jingle bells van een stelltje kabouters geloof ik… maar normaliter camisa negra van juanes of the muppet-theme

‘Apologize’ van Timbaland ft Onerepublic

Ik heb “jij bent zo” van jeroen van der boom erop staan, wilde hem pas terug veranderen maar toen kon ik geen verbinding maken om een ringtone te downloaden via Wap dus heb het maar zo gelaten :wink:

Outkast: Hey Ya

Ik heb gewoon lekker simpel een standaard ringtone o m’n telefoon. Zo’n voorgeprogrameerde…saaiiiii maar het doet wat ie moet doen :wink:

Overgaan als er gebeld wordt :lol: :lol:

gewoon een telefoontring geluid :lol:

verschillend, ik maak me ringtones zelf…

tune van Flikken Gent!!! dat beginstukje, echt super :mrgreen:



maar ik kan met mijn bluetooth verbinding mp3tjes op mobieltje zetten, dus wil hier idd ook nog wel eens verschillen :slight_smile:

Ik heb de intro van scrubs… I’m no superman :mrgreen:

Ik heb ‘ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk’ :stuck_out_tongue:

Van de tekenfilm …

@Amy82 wrote:



maar ik kan met mijn bluetooth verbinding mp3tjes op mobieltje zetten, dus wil hier idd ook nog wel eens verschillen :slight_smile:








Hier ook!

Ik wissel vaak af.