Ringsling (draagdoek)

Enige tijd geleden heb ik een ringsling draagdoek gekocht. Ik kreeg m niet fatsoenlijk om, althans niet met Sophie erin. Dus dat ding in een hoek gemikt. Maar gisteren toch maar eens eruit gepakt en weer geprobeerd. Maar goed een hoop frustratie verder zit ie nog niet zoals ik wil.



kan iemand me een link sturen waarom staat uitgelegd hoe je je kindje er nou precies in moet stoppen? En er is ook een forum van draagdoeken maar ik ben de link kwijt :cry:

Misschien woon je in de buurt van iemand die je kan helpen…?



Ik heb zelf hulp gehad van een buufje en sindsdien verslaafd aan die doek.



Hij gaat altijd mee, dus echt zonde als je door het gebrek aan duidelijke gebruiksbeschrijving hem niet kan gebruiken…

je hebt een pb

thanks kiddo.



En nee ik ken niemand die zo’n doek heeft (maar in t begin heb ik met die babybjorn ook zo lopen hannesen zeg :roll: daarna was ik er heel blij mee. Alleen werd ze al snel te zwaar en met die dikke winterjas paste ze er niet meer in jammer genoeg, en dat terwijl ze er tot 10 kg in zouden moeten kunnen :evil: )



Maar goed mocht er iemand in de buurt van Schouwen-Duiveland/Goeree-Overflakkee wonen die zo’n doek gebruikt, dan houd ik me aanbevolen :mrgreen:

kijk hier eens http://www.draagdoek.nl/instructies.htm

en anders pb me effe als deze link niet mag van de modies :wink:



ik draag bryan altijd graag op deze manier,

ik heb ook andere manieren uitgeprobeerd, maar helaas nog zonder succes

hij glijd er elke keer uit :think:

maar op deze manieren blijft hij heel goed zitten :dance:

zie ik dat goed? kun je je kindje daar veel langer dan de babybj*rn in hebben? Stijn is nu uit zijn buikdrager gegroeid (8,5 kilo wordt mij teveel als hij blijft turnen in dat ding)

ik heb er eens een uitgeprobeerd, maar Stijn wil er niet lekker in zitten. hij wil niet met zijn benen om mijn middel.

ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Niene